‘Schoenen Torfs van de fietsensector' wankelt
Ronduit schandalig en ongehoord dat een krant als de Tijd de titel durft te gebruiken, zelfs wanneer die CEO dat soort onzin uitkraamt.
Schoenen Torfs is al enkele jaren na mekaar tot beste werkgever van Vlaanderen uitgekozen, en kenmerkt zich ook door enorm vriendelijk personeel dat klantgericht denkt. Net iets anders dan Fiets! imho
Schoenen Torfs is al enkele jaren na mekaar tot beste werkgever van Vlaanderen uitgekozen, en kenmerkt zich ook door enorm vriendelijk personeel dat klantgericht denkt. Net iets anders dan Fiets! imho
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
-
- Veteraan
- Berichten: 662
- Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
- Locatie: Belgisch Limburg
- Merk SP: Stromer ST3
Maar wel goed dat de slechte service (zowel bij verkoop als bij hulp achteraf) van Fiets! nu ook stilaan weerspiegeld wordt in de cijfers.
-
- Veteraan
- Berichten: 662
- Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
- Locatie: Belgisch Limburg
- Merk SP: Stromer ST3
Golvas, ik ben er al bij drie binnen geweest (verspreid over het land), en wat dingen gevraagd. Telkens botweg behandeld. En dat was dus om te kopen he, niet eens voor service achteraf. Ik weet wel waar ik geenenkele fiets koop.
Ik heb daar een tijd terug mijn bestelling geannuleerd omdat een vriend die in de Financieele wereld werkt toen al waarschuwde dat ze er slecht voorstonden. Nu moet ik wel zeggen dat de zaak hier in de stad blijkbaar niet voldoet aan wat je meestal leest, daar zijn ze wel erg behulpzaam.
- Zebbernaut
- Veteraan
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
- Locatie: Mechelen (België)
- Merk SP: Stromer ST2
- Km-stand: 20000
Ik sluit me hierbij aan, de vestiging waar ik ga en de mechanieker die steeds aan mijn probleem geval moet sleutelen is steeds vriendelijk geweest alsook de rest van de winkel. De problemen die ik heb/had zijn ook gewoon nooit hun schuld geweest, mijn probleem geval stak slecht in elkaar van bij Stromer uit.
Ik vermoed echt wel dat er rotte appels in de mand zitten en ik ben zelf ook al bij een onvriendelijke vestiging geweest maar die waar ik ga is helemaal anders.
De vriendelijkheid, de service die je krijgt, de wil om de klant echt verder te helpen, de gedrevenheid / passie voor de job en de vakkennis / technische bagage staan los van de naam van de winkel of de keten, die zijn rechtstreeks verbonden met de werknemer zelf ... er kan immers enkel maar uit komen wat erin zit.
Bij elke keten zijn er goede en minder goede filialen, net zoals je bij zelfstandigen ook goede en minder goede zaken hebt. Het grootste verschil is voor mij dat een onafhankelijke zaak vaak een zelfstandige zaakvoerder heeft, bij een keten werkt bijna iedereen in loondienst. Groot verschil in de praktijk.
Klever X Speed Orange (04/'18 - ...)
Trek XM700+ (06/'17 - 04/'18)
Trek XM700+ (06/'17 - 04/'18)