100 leden op stromerforum.nl!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Op zondag 21 mei 2017 ging stromerforum.nl live. Vandaag, precies 7 weken later, kunnen we ons honderdste forumlid verwelkomen: welkom Ruudrens, leuk dat je er bent!

Die 100 leden op ons forum zijn niet alleen aan het lezen, maar ook aan het posten. En hoe: de stand is 1234 bijdragen in 108 onderwerpen en daarmee is duidelijk dat we meer dan genoeg te bespreken hebben over onze Stromers en alles wat daarbij komt kijken.

Met 235 berichten in 22 onderwerpen vindt de meeste activiteit plaats in het subforum “Stromer Technologie en Fietstechniek”. Met als hoogtepunt het topic waarin Lomito dankzij de input van mede-Stromers een uniek overzicht aan het creëren is over het stroomverbruik, vermogen en de actieradius van onze Stromers.

Uit de 1371 weergaven van het topic waarin forumleden zich kunnen voorstellen blijkt dat we misschien niet allemaal behoefte hebben om te vertéllen wie we zijn, maar dat er zeker wel behoefte is om te wéten wie iedereen hier is :p

De meeste forumleden komen uit Nederland, en rijden rond op een Stromer ST1 X. Maar gelukkig mogen we steeds meer van onze Zuiderburen verwelkomen, en hebben zich na een korte periode van stilte nu ook de eerste ST1 bezitters gemeld. Want ook daarvan moeten er inmiddels vele honderden in Nederland en België rondrijden.

Onze relatie als Stromer community met de dealers is goed. Meerdere Stromer-verkopers hebben al aan mij en andere leden laten weten dat ze ontzettend blij zijn met ons bestaan, en dat het de verkoop van Stromers en accessoires ten goede komt. Ons voordeel aan de andere kant is dat we de problemen, die we toch geregeld met onze bike hebben, niet alleen met de dealer, maar ook hier op het forum bespreken. Reken maar dat dat de dealers scherpt houdt!

Ook zijn we -as we speak- voor het eerst aan het proberen om onze krachten als community te bundelen, om de prijs van de felbegeerde BodyFloat wat omlaag te krijgen met een gezamenlijke aankoop.
En hoewel de bereidheid tot deelname aan acties tegen het anti-speed-pedelec beleid van de Nederlandse overheid en de behoefte aan meetings en gezamenlijke toertochten momenteel misschien nog wat tegen valt, weet ik zeker dat het ook daar van gaat komen naarmate het aantal actieve leden op ons forum verder groeit.

Stromerforum.nl bestaat nog niet eens twee maanden en wat mij betreft gaan we nu al boven verwachting goed. Ik ben heel, heel erg blij met jullie allemaal. Bedankt :D !
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Toch mooi een half miljoen euro aan fiets wat hier geregistreerd is :)
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Stromeur schreef: 09 jul 2017, 17:57 Stromerforum.nl bestaat nog niet eens twee maanden en wat mij betreft gaan we nu al boven verwachting goed. Ik ben heel, heel erg blij met jullie allemaal. Bedankt :D !
Graag gedaan, en jij ook bedankt ;)
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
JondeSTX
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 03 jun 2017, 14:01

super, 't gaat inderdaad razendsnel vooruit!
Ik ben als vlaming in elk geval heel erg blij met dit forum.
Vaak is 't wat sprinten om alles bij te lezen maar voorlopig wil ik ook gewoon alles gezien hebben!
Ik doe m'n best om af en toe iets kleins te posten, maar hier kan ik zeker niet tippen aan de pro's!

Heel erg bedankt om dit draaiende en levend te houden, ik heb er alvast al erg veel van opgestoken!
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedenavond Stromeur,

nogmaals dank voor het onderhouden en mogelijk maken van deze community.
Natuurlijk zijn alle schrijvers zelf net zo belangrijk (anders was er helemaal geen content) maar iemand moet het wel in goede banen leiden. En ik vind dat je daar meesterlijk in slaagt. Het bewijs geeft dit forum al zelf: 100 leden, meer dan 1000 berichten, etc etc.

Met de stijgende verkopen van Stromers lijkt het me alleen maar mogelijk dat het groeit want een beetje Stromert kan niet zonder dit forum......
Laten we zuinig zijn op deze gemeenschap.

Ben heel benieuwd hoe de tabel van Lomito zich blijft ontwikkelen. Straks hebben we hier zo maar een database waarvan de fabrikant een puntje aan kan zuigen.

Stromer-ze,
Reinout
Lomito

Gefeliciteerd Stromeur met het bereiken van deze mijlpaal. Gezien de stijgende populariteit van Stromer-fietsen denk ik dat het forum nog heel veel nieuwe leden kan verwachten komende jaren. En bedankt voor je enorme inzet om dit boeiende en bloeiende forum in de lucht te houden. :az
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

En jij ook je credits ... Lomito. Jullie zijn met z'n tweeen toch de voornaamste drijvende krachten.
Ik hoop dat jij je oude niveau weer terug gaat pakken ... :ay
Plaats reactie