Provincie Gelderland onderzoekt gevoel onveiligheid Speed Pedeleccers

Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Provincie Gelderland had begin dit jaar pas 9 aanmeldingen ( waarvan 5 of 6 via ons forum) en men wil mininaal 15 aanmeldingen (9 personen vinden ze te weinig voor een representatief onderzoek), vandaar dat ze weer personen aan het werven zijn.

Ik vind het wel triest dat zo weinig speed pedelec rijders het belang van dit onderzoek inzien, want de uitslag van dit onderzoek wordt waarschijnlijk door de andere provincies overgenomen :bi
Laatst gewijzigd door Marco Verkerk op 18 mei 2018, 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Marco Verkerk schreef: 18 mei 2018, 21:25 Ik vond het wel triest dat zo weinig speed pedelec rijders het belang van dit onderzoek inzien :bi
Ik begrijp daar ook helemaal niks van. Gelderland is zo'n leuke en vernieuwende koploper als het gaat om maatregelen die het gebruik van de speed pedelec kunnen bevorderen. Alle andere provincies kijken naar Gelderland!

Voor wie niet weet waar hij/zij zich moet aanmelden: stuur me gerust een mail of PM, dan breng ik je rechtstreeks in contact met de onderzoeker in kwestie. Ik heb al zijn gegevens en onderhoud regelmatig contact met hem.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie