POLL

Lomito

Golvas schreef: 08 apr 2018, 09:56
Lomito schreef: 06 apr 2018, 01:02 Lijkt mij dat er een probleempje is bij de ST2...
Als je de groep "Tevreden" samenvoegt met de groep "Zeer tevreden" en deze nieuwe groep "Tevreden" noemt, dan kom je aan 65% tevreden ST1x gebruikers en aan 68% tevreden ST2 gebruikers.
Goed gezien! Het ligt niet aan de ST2, prima fiets, maar aan het enthousiasme van de gebruikers.

Jammer van zo'n poll is dat de motivatie ontbreekt om voor zeer ontevreden of zeer tevreden te kiezen. Ik ben bijvoorbeeld zeer tevreden omdat de fiets mij meer gegeven heeft dan ik van te voren verwacht had: zoveel rijplezier dat ik zelfs gestopt ben met autorijden (2e auto verkocht). Maar ook al die andere leuke aspecten zoals de goede contacten met de dealer, de contacten hier op het forum, het fietscammen, de contacten met dealers van andere interessante merken, de vele uitstapjes naar de Hemel, de lunchafspraakjes met mijn vrouw in de buurt van haar werk, het onder de aandacht brengen van de speed pedelec bij lokale bedrijven en gemeente, de M99pro-ritjes, het eerste Stromer Forum Event in december 2017... :cool2:
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Voor mij ontbreekt de nuance in de poll. Ik ben zeer tevreden over de mijn ST2 Genieten met een :D maar:

de kwaliteit van de elektronica en dan met name de "oplossingen" van Stromer zijn beneden de maat (dealer levert prima service). Structureel oplossen en terugroepacties horen bij een premium product. Krimpkous (bedacht door een dealer) en steeds maar vervangen van onderdelen horen daar niet bij.

Als eigenaar kijk ik ook verder dan 2 jaar garantietermijn. Vervangingsonderdelen van Stromer zijn flink aan de prijs. Nu maar duimen dat er niet kostbaars meer kapot gaat de komende tijd aangezien mijn garantietermijn erop zit.

Daarom heb ik "maar" TEVREDEN ingevuld.

Of ik hierna weer een Stromer koop? Een vraag die ik over 1 jaar pas kan beantwoorden.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

De poll houdt maar half rekening met mensen die iets anders hebben dan een Stromer.
Vraag 3 had kunnen zijn: hoe lang heb je je SP in bezit, dan had je met info gehad over de niet Stromer rijders. Daarnaast gaat het in tekst steeds over "je Stromer" terwijl er vooraan twee opties zijn voor "ik heb geen Stromer".
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

tuurlijk
maar het was mijn bedoeling op een Stromer forum info te verzamelen over stromer rijders
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Snap ik, maar dan hadden de mogelijke antwoorden bij vragen 1 en 2 anders kunnen zijn. Of dat bij het antwoord: "ik heb geen Stromer" de rest van de vragen verdwijnen :)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie