De beste wensen voor 2018!

Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Ook ik wens iedereen een leuk nieuw jaar, ik ben heel blij dat ik dit forum heb gevonden, heb hier al veel uren gesleten en veel tips en tricks kunnen vinden voor mijn nieuwe machine :cool2:

Doe allemaal zo voort en Stromer ze :ay
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Mede Stromeraars een fijn en gezond 2018 toegewenst.

Ik ben in 2016 afgereisd voor een rit van 2 uur om een nieuwe stromer ST1 aan te kopen, aldaar aangekomen toch proefgefietst op een ST2, en was meteen verkocht, met de ST2 achterin mijn auto ben ik weer bij de Stromer-dealer vandaan gereden.... :D
Vanaf dat moment heeft t virus mij niet losgelaten. Destijds al veel info van t forum uit Zwitzerland gevonden om mn Stromer te upgraden. De spurcycle was 2016 al n bekende upgrade aldaar.

Toen ik medio 2017 t forum van Sylvia “bij toeval” ontdekte ben ik nog enthousiaster geworden en dat heeft er toe geleid dat ik nu in t bezit ben van mijn de Es.

Ik ben erg blij dat dit forum, opgezet door Sylvia een sterke verbindende factor heeft en geheel belangeloos mede Stromeraars kan helpen in hun keuzes en uitdagingen in het oplossen van upgrades, storinkjes en onderhoud etc..

Sylvia, keep up the good work en voor 2018, en alle mede actieve forummers, Lomito, Reinout ST1x, zebbernaut, Stromend, Tony MB vincent bosse Amperr, etc etc ( niet boos worden als je niet genoemd word :-) ) een Stromerfull jaar toegewenst en hopenlijk tot ziens op n meeting of “in t wild”
+ST2S and n-joying it to the max...
Moz
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 dec 2017, 09:41

Iedereen een gezond en fijn 2018 gewenst. Ik ben nieuw hier en ga a.s. vrijdag m'n ST1x ophalen om dit jaar in te stromeren!!! Ben nu al blij met dit forum, voor de overvloed aan nuttig info!! :ay
Plaats reactie