De beste wensen voor 2018!

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23013
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hoi mede-Stromeraars,

In maart dit jaar kocht ik mijn Stromer ST1 X, en vanuit mijn enthousiasme voor deze prachtfiets lanceerde ik eind mei www.stromerforum.nl. Al snel druppelden de eerste bekenden van een algemeen e-bike forum het Stromer Forum op. En wat wás ik blij toen jullie ook echt berichten begonnen te plaatsen! :d3:

Vanaf juli begint het aantal aanmeldingen op het forum serieus te groeien, met als toppunt september: de maand waarin ik Eurobike bezocht voor de Stromer ST5 en de ST2 Ltd. Op Eurobike kreeg ik uitgebreid de kans om de mensen van Stromer te leren kennen en ze namens ons allemaal de hemd van het lijf te vragen.

In amper zeven maanden tijd is het Stromer Forum uitgegroeid tot een levendige community met bijna 550 leden uit Nederland en België. Ik vind het geweldig dat zoveel mensen bereid zijn om hun ervaringen op het forum te delen en daarmee anderen weer vooruit te helpen. Hierdoor is de hoeveelheid door ons verzamelde kennis van Stromers en alles wat daarbij komt kijken inmiddels zo ongeveer ontploft.

Voor Stromer en de dealers zijn wij als community denk ik even bruikbaar als irritant. Bruikbaar vanwege ons aanstekelijke enthousiasme over de Stromers en al onze prachtige foto's die zó de Stromer catalogus in kunnen. Irritant, omdat onze bevindingen als testers in het veld niet alleen maar positief zijn, en we daardoor soms behoorlijk lastige vragen weten te stellen. Ik hoop dat onze gebruikerservaringen Stromer scherp houden, en dat Stromer in 2018 laat zien te hebben geleerd van de dingen die in 2017 minder goed gingen.
:dwarf:

Voor mijzelf geldt in ieder geval dat ik nog steeds alle vertrouwen heb in de producten en de service van Stromer. Daarom heb ik onlangs gekozen voor een serieuze upgrade en mijn ST1 X verruild voor een ST2 S, waarmee ik nog heel veel kilometers van plan ben weg te tikken.

Ik wens jullie het allerbeste voor 2018, met heel veel veilige en plezierige kilometers op jullie Stromers.
Bedankt allemaal! :az

Sylvia
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Mijn verhaal loopt vrijwel parallel met dat van Sylvia maar onderweg heb ik duidelijk andere afslagen genomen. Zo ben ik ook begonnen op het elektrische fietsen forum dat inhoudelijk al een Stromer Forum was maar dan met een Stromer-hatende moderator. Na wat gesteggel met dit heerschap werd mij door hem de wacht aangezegd (fascistoïde aanzegging van aanstaande verbanning wegens non-conforme mening) waarna ik tot 3 uur 's nachts ben bezig geweest om zoveel mogelijk van mijn bijdragen op dat forum stuk voor stuk te verwijderen en een akelige gatenkaas resteerde... uiteraard heb ik die non-consent moeten bekopen met permanente verbanning. :lol:

Enigszins verweesd heb ik enkele weken het forum vanaf mijn GSM moeten volgen totdat ik op DAT forum las dat Sylvia het nieuwe Stromer Forum had opgericht en daarmee het elektrische fietsen forum achterliet met meenemen van de resterende forumleden. :cool2:

De rest is eigenlijk geschiedenis, het nieuwe forum ontwikkelde zich tot een waar kenniscentrum waar gebruikerservaringen, innovaties, opinies en belevenissen gedeeld worden. En dat is niet ongemerkt gebleven, dit forum heeft de volle aandacht van de firma Stromer zelf, de diverse Stromer-dealers in Nederland, België en Duitsland en ik vermoed ook van allerlei andere actoren zoals de Fietsersbond, diverse overheden en ook onderzoeksinstituten (SWOV, Fietsersberaad/CROW) weten perfect ons forum te vinden.

We zijn daarmee een entiteit geworden waar rekening mee gehouden wordt, onze mening blijft niet ongemerkt. Enkele dealers maken handig gebruik van het forum waarbij ik niet mag ontkennen dat ik daar enigszins de hand in heb gehad en tegelijk ter verdediging aanvoer dat ik positief geconditioneerd ben door de geringe afstand tot mijn dealer... zelfs als ik een vers brood haal bij de plaatselijke super rij ik 2x langs de Stromer-dealer en onlangs zijn ze zelfs verhuisd naar een pand dat nog dichter bij mijn huis woont. :oops: :ba

Afgelopen vrijdag hebben we de essentie van onze community kunnen ervaren: een bijzonder leuke groep mensen met een oprechte belangstelling in Stromers en ELKAAR!

Ook ik wens jullie allemaal een prachtig 2018 met heel veel gezamenlijke ritten, meetings, events, protesten, acties, degusteer-ontmoetingen en nog meer uitwisseling van kennis en ervaring. Het leven is korter dan je denkt, geniet er elke dag van!

Warme groet en brasa!
Chris.
Gebruikersavatar
iMart
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 dec 2017, 12:30

Een mooi 2018 met veel veilige Stromer kilometers voor allen gewenst!🚲🌪
AirMart.One - ST1 X SPORT Charcoal 983 Wh 2x55 ww - Blinker + laser.
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Aan iedereen van het Stromer-forum: de beste wensen voor 2018.

Ben nu een dik half jaar lid en ik voel me heel blij in deze community. Een leuke groepering mensen verbonden door een specifieke fiets; en dit forum biedt zo maar eens een prachtig platform om van alles te delen.

Ik kijk uit naar een Stromer-rijk 2018 !. Marco mailde net een hele fraaie wens die ik graag plagieer: aan iedereen een valvrij jaar toegewenst.

Tot het volgende topic, uitwisseling, event, onthulling,......en laten we dit forum op kwaliteit houden die het nu is.

Grtz, Reinout
Gebruikersavatar
Faffi
Pro
Pro
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 dec 2017, 19:44
Locatie: Kapelle op den Bos

Happy 2018 Stromer year :d3:
Jay
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 dec 2017, 09:30

Lomito schreef: 31 dec 2017, 23:27 Na wat gesteggel met dit heerschap werd mij door hem de wacht aangezegd (fascistoïde aanzegging van aanstaande verbanning wegens non-conforme mening) waarna ik tot 3 uur 's nachts ben bezig geweest om zoveel mogelijk van mijn bijdragen op dat forum stuk voor stuk te verwijderen en een akelige gatenkaas resteerde... uiteraard heb ik die non-consent moeten bekopen met permanente verbanning. :lol:
:bp: LOL :cool2: Hero! :dwarf:
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Een veilig, gezond en storingsvrij Stromerjaar 2018 gewenst.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Milonus
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 dec 2017, 10:44
Locatie: Nijkerk
Merk SP: ST5
Km-stand: 18.257

Allen een mooi 2018 toegewenst; het jaar waarin ik mijn eerste Stromer-kilometers ga maken!
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Ha Milonus,

.......ik ken ergere dingen om een jaar mee te starten.....
Een heel fijn vooruitzicht. Vele fijne kilometers toegewenst.

Grtz, Reinout
Bart-V
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 63
Lid geworden op: 19 sep 2017, 20:42

Iedereen op het forum de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel veilige kilometers toegewenst!
Plaats reactie