Spatlap Poll

Plaats reactie
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Ik heb een poll geprobeerd te maken, zodat we Stromer misschien op andere gedachten kunnen brengen over het plaatsen van een spatlap.
Na het uitbrengen van een stem op een vraag even terugkeren naar het forum om de volgende vraag in te vullen.
Helaas was het niet mogelijk de drie vragen in het forum zelf aan te maken, vandaar deze omslachtige methode.
Sorry for that.

Deze is eigen fabrikaat en vandaag met succes uitgetest in de regen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bijlagen
IMG_6599.jpg
IMG_6599.jpg (2.31 MiB) 3450 keer bekeken
IMG_6609.jpg
IMG_6609.jpg (1.55 MiB) 3450 keer bekeken
IMG_6610.jpg
IMG_6610.jpg (1.71 MiB) 3450 keer bekeken
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Oeps... Lijkt toch niet helemaal te werken.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Gisteren deed hij het nog, ergens is er iets mis gegaan.
Zal er naar kijken.
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Heb er zelf 1 geplaatst dus ja ik vond het nodig om alle gort van de onderbuis wat weg te houden :cool2:
Gebruikersavatar
Mark II
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 okt 2017, 22:56
Locatie: west-brabant
Merk SP: Stromer ST2

Beste Patrizias,

Ja op alles natuurlijk :ay
Mocht Stromer nog een sympathieke toeleverancier zoeken: Fahrer Berlin maakt vrolijke en duurzame producten: https://www.fahrer-berlin.de
Ik meen hergebruik van dekzeilen van Oostduitse LKW's. Doet het prima op Zwitserse uurwerkjes hoor!
spatlap.jpg
spatlap.jpg (381.04 KiB) 3284 keer bekeken
ST2 Solar Impulse, Thudbuster, Spurcycle bell, Tatze two-face spd-pedalen, Fahrer spatlap en thermohoes, Monkeylight, Lupine Rotlicht, Ortlieb knapzak, ABUS ace 2.0
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Mark II schreef: 02 jan 2018, 20:01 Beste Patrizias,

Ja op alles natuurlijk :ay
Mocht Stromer nog een sympathieke toeleverancier zoeken: Fahrer Berlin maakt vrolijke en duurzame producten: https://www.fahrer-berlin.de
Ik meen hergebruik van dekzeilen van Oostduitse LKW's. Doet het prima op Zwitserse uurwerkjes hoor!

spatlap.jpg
Mark, ik lees thermohoes in je onderschrift. Wat zijn je ervaringen daarmee? Groet Anne Wim
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Is gewoon Bisonyl haha. Niks oost Duits. Haha
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1708
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Mark2: wil je eens een foto plaatsen van je monkey light in actie?
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Mark II
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 okt 2017, 22:56
Locatie: west-brabant
Merk SP: Stromer ST2

Mark, ik lees thermohoes in je onderschrift. Wat zijn je ervaringen daarmee? Groet Anne Wim
Beste Anne Wim
Ik heb uitgebreide ervaring met de Fahrer thermohoes om de Bosch-accu op mijn Riese & Mueller.
Truc was: in huis opladen en na plaatsen accu meteen rijden. De hoes zorgde vervolgens voor duidelijk minder capaciteitsverlies en dat had ik wel nodig met de Bosch performance accu. Na mijn overstap naar Stromer heb ik meteen een passende hoes besteld voor ST. Een wildbreier begint er nog niet aan voor dat geld denk ik,
Bij de Stromer vraag het wel wat moeite om de hoes aan te brengen. Dagelijks werken met elastische kous en klittenband, dat vraagt eigenlijk om vaardige thuiszorg. Daarom laat ik de kous tijdens de winter gewoon even zitten. Opladen doe ik tot nu toe altijd met accu in het frame. Het ziet er best aardig uit, zo’n gewrapte framebuis. Het kleedt slank af en het is ook een beschermend jasje.
Ik heb de Stromeraccu nog niet op capaciteitsverlies kunnen betrappen, ook niet tijdens die sneeuwjacht onlangs. Maar ik heb geen feiten, de temperatuur van de accu heb ik nog niet gemonitored. Echt koud is het nog niet geweest deze winter… toch?
Bijlagen
IMG_0020.jpg
IMG_0020.jpg (117.08 KiB) 3136 keer bekeken
ST2 Solar Impulse, Thudbuster, Spurcycle bell, Tatze two-face spd-pedalen, Fahrer spatlap en thermohoes, Monkeylight, Lupine Rotlicht, Ortlieb knapzak, ABUS ace 2.0
Plaats reactie