Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Mate
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 mei 2020, 11:47

Stromeur schreef: 13 mei 2020, 16:20
Maar ze zijn nog niet op.

Stromer is ze nu zoetjesaan wel aan het opruimen. Ik weet namelijk van één Stromer dealer dat-ie binnenkort een lading van ongeveer 50 ST1 X-en binnen krijgt die hij tegen een scherpe prijs in de markt gaat zetten.
Hoi Stromeur,

Kan jij mij misschien vertellen wij die dealer is?
Dentista
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 42
Lid geworden op: 01 feb 2020, 14:28

Mate schreef: 16 mei 2020, 08:25 Goedendag,

Mijn naam is Mate en ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuwe elektrische fiets voor mijn vriendin. Ze rijdt nu nog op een Giant, maar die is aan vervanging toe.

Omdat ze niet heel ver hoeft te fietsen ( 12 km enkele reis ) en ze ook geen helm op wil, kijken we naar een 25 km fiets. Los van haar argumenten vindt ik het ook prima, want met een 45 km fiets zou ze op de weg moeten en dat is op haar traject een racebaan...

We gaan straks kijken bij een nieuwe overjarige STx 1 . Deze staat voor €3600 te koop. Alleen de kleur is wat minder, sand. Vandaar waarschijnlijk ook de prijs...
We zijn benieuwd hoe die kleur er in het echt uitziet.

Maargoed, ik heb mij alvast aangemeld omdat wij straks vast wel vragen hebben...
Ik rijd zelf ook een hele korte afstand voor woon werk verkeer. Maar ik ben toch mega blij dat ik voor een high speed fiets heb gekozen. Is zoveel leuker!! Als is het ritje zo kort. Ik heb elke keer een grijns op mijn gezicht.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22819
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mate schreef: 16 mei 2020, 09:00
Stromeur schreef: 13 mei 2020, 16:20
Maar ze zijn nog niet op.

Stromer is ze nu zoetjesaan wel aan het opruimen. Ik weet namelijk van één Stromer dealer dat-ie binnenkort een lading van ongeveer 50 ST1 X-en binnen krijgt die hij tegen een scherpe prijs in de markt gaat zetten.
Hoi Stromeur,

Kan jij mij misschien vertellen wij die dealer is?
Ik heb je een PB gestuurd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Mate
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 mei 2020, 11:47

Dentista schreef: 16 mei 2020, 09:23
Mate schreef: 16 mei 2020, 08:25 Goedendag,

Mijn naam is Mate en ik ben mij aan het oriënteren voor een nieuwe elektrische fiets voor mijn vriendin. Ze rijdt nu nog op een Giant, maar die is aan vervanging toe.

Omdat ze niet heel ver hoeft te fietsen ( 12 km enkele reis ) en ze ook geen helm op wil, kijken we naar een 25 km fiets. Los van haar argumenten vindt ik het ook prima, want met een 45 km fiets zou ze op de weg moeten en dat is op haar traject een racebaan...

We gaan straks kijken bij een nieuwe overjarige STx 1 . Deze staat voor €3600 te koop. Alleen de kleur is wat minder, sand. Vandaar waarschijnlijk ook de prijs...
We zijn benieuwd hoe die kleur er in het echt uitziet.

Maargoed, ik heb mij alvast aangemeld omdat wij straks vast wel vragen hebben...
Ik rijd zelf ook een hele korte afstand voor woon werk verkeer. Maar ik ben toch mega blij dat ik voor een high speed fiets heb gekozen. Is zoveel leuker!! Als is het ritje zo kort. Ik heb elke keer een grijns op mijn gezicht.
Ja mij hoef je niet te overtuigen... ondanks dat ze ook op 45km uitvoeringen heeft gereden, kiest ze toch bewust voor een 25km uitvoering. En ik moet zeggen dat de 25km uitvoering zonder inspanning 29km/h rijdt. Ook niet verkeerd.
BertH
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 mei 2020, 21:14
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Stromer ST3

Stromer ST1x BertH
Stromer ST1x BertH
FC99E006-4E80-4FC3-90EA-452C5EE45550.jpeg (3.78 MiB) 2791 keer bekeken
Goedenavond allemaal

Ik ben Bert en sinds 12-05-2020 de trotse eigenaar van een prachtige Stromer ST1x van 06-2019 welke ik overgenomen heb van de eerste eigenaar.
Ben dus nu een week aan het “stromeren” en zit ook met een glimlach op de fiets.

Gebruik mijn Stromer vooral voor woon-werk en ben van plan om mede door het corona drama de fiets vaker te gaan gebruiken om met de vrouw uitstapjes te maken op de fiets ...

Heb alleen een probleem met de kentekenplaathouder die schuift over het achterspatbord, fiets horizontaal vervoerd en dat blijkt niet goed te gaan/zijn?!
Verder moet ik de Stromer nog op mijn naam zien te krijgen voor de app, heb al 5 dagen :D :bu: contact gehad met winkel.nl en vandaag maar een mail naar Stromer gestuurd , wellicht gaat het zo lukken!

Maar verder zo blij met me stromer, morgen mag ik weer!! :bp: :bp:

Ben al enkele dagen aan het lezen op het forum en voel me al een beetje thuis! Mooie verhalen, ervaringen en bruikbare tips, bedankt!

Groet,, BertH
Laatst gewijzigd door BertH op 17 mei 2020, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Welkom Bert, veel veilige fiets kilometers toegewenst! Ik fiets drie keer per week de afstand Nijmegen naar Tiel met een ST1. Prima te doen. Winkel.nl ken ik niet als fm. Wel fietsenwinkel.nl
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
BertH
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 mei 2020, 21:14
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Stromer ST3

Dank je peerke!

Ik denk , zet het niet voluit neer maar was dus duidelijk. Ik nu dagelijks op de Stromer van Nijmegen naar Elst en ben er van overtuigd dat de glimlach blijft :D .

Groet
Gebruikersavatar
Peerke1960
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Ukraine
Berichten: 1590
Lid geworden op: 12 aug 2019, 11:18
Locatie: Nijmegen
Merk SP: ST3P, C1.12, M99, knipperlicht
Km-stand: 10001

Hier op het forum is er nogal wat over te doen betreffende fietsenwinkel.nl. Gebruik de zoekfunctie maar eens. Al heb ik zelf nauwelijks ervaring met deze keten. Persoonlijk word ik goed geholpen door Vietz te Herveld.
Mangs a'k op de fietse fietse, deank ik wa es..... ( Herman Finkers)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22819
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

BertH schreef: 16 mei 2020, 23:16 Ik denk , zet het niet voluit neer maar was dus duidelijk.
De klantenservice-medewerkers van deze keten hebben geen flauw idee van Stromers. Waarschijnlijk is er nog steeds maar één medewerker daar die iets in de Stromer Portal kan doen (want daar moet deze wijziging in worden doorgevoerd). Bovendien zitten ze midden in een reorganisatie waarbij meerdere vestigingen sluiten en veel ontslagen gaan vallen, dus het zal er nu niet beter op worden.

Hopelijk kan Stromer je helpen, maar dat verwacht ik wel. (Al zullen ze het één en ander aan gegevens en bewijzen van je nodig hebben.) Ik vind eigenlijk dat Stromer je dat gewoon verplicht is, want ze hadden deze keten nooit Stromer dealer moeten maken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
JanR
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 175
Lid geworden op: 13 sep 2019, 19:30
Locatie: Noord-Brabant
Merk SP: Stromer St2 pinion
Km-stand: 24048

D6E8E3F4-242C-4776-B867-4C7B25C3F338.jpeg
D6E8E3F4-242C-4776-B867-4C7B25C3F338.jpeg (3.44 MiB) 3173 keer bekeken
Even voorstellen,

Ik ben Jan en ben sinds februari dit jaar trotse eigenaar van een St1x Comfort.
Hiervoor had ik een RM Cruiser HS waarop ik in 3 jaar bijna 25K km met plezier heb afgelegd. Mede dankzij een goede inruilprijs, fietsplan regeling en een aanbieding heb ik de RM ingeruild voor een nieuwe Stromer.
Ik fiets dagelijks 32 km woon-werk, zomer en winter. Mijn route bestaat uit goede asfaltwegen en fietspaden voornamelijk buiten de bebouwde kom. Ideaal voor deze SP.
Mijn Stromer heeft diverse upgrades ondergaan: een ander stuur, stuurpen, zadel ,handgrepen en flatpedals voor extra comfort. Daarnaast een spatbordverlenger en claxonkapje van Van Zijp voor de nodige bescherming van de boordcomputer. En de Ultegra 12-30 cassette met KMC X-10 is ook een hele verbetering tov de 11-42er. Al met al fiets de St1x fantastisch en geniet ik elke dag ongeacht het weer !

Groet, Jan
Remmen is angst, gang is alles.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd.
Plaats reactie