Welkom op het Stromer Forum! Stel je even voor.

Voor algemene discussies over Stromer en speed pedelecs.
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

Re: Welkom op het Stromer Forum! Stel je even voor.

Bericht door Lamkram » 03 jun 2018, 13:27

StroMarc schreef:
02 jun 2018, 22:04
Mijn belangijkste vraag voor nu is: zou een Stromer iets toevoegen aan mijn fietsbehoefte? Natuurlijk moet ik die vraag zelf beantwoorden, maar jullie kunnen me er vast bij helpen. Bedankt alvast!
Ook voor jou Marc, een hartelijk welkom. Ja die ligfietsen, daarvan dacht en denk ik ook nog steeds, best link zo laag en word je niet over het hoofd gezien. Maar wat jij zegt klopt, defensief rijden is de oplossing.

Ja, en of de Stromer iets aan je behoefte zal toevoegen kan je alleen ervaren wanneer je er een proefrit op gaat maken. De ST5, je pakt direct het paradepaardje onder de Stromers erbij. Helaas ben je net te laat om er een proefrit op te maken op het circuit van Zandvoort, dat was enige weken geleden.

Ik zou je adviseren om naar een goede Stromerdealer te gaan en daar eerst een proefrit te gaan maken. Ga a.u.b. niet in zee met de dozenschuiver op Internet. Zoals een forumlid eerder al schreef. Zodra je de fiets uit de doos haalt is je garantie ook uit de doos.

Lees dit forum en veel van je vragen zullen beantwoord worden en zo ook worden goede dealers genoemd.

Succes met je zoektocht en laat het ons weten wat het is geworden.

Groet Mark
ST1X, 814 Wh, Charcoal, 20'', Redshift ShockStop, BF, Magicshine MJ-900 (1200Lm), Spurcycle (black), 25Km enkele reis. In de zomer CCPC en in de winter CTCW-II, Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

Givme Stromer
Runner-up
Runner-up

Bericht door Givme Stromer » 05 jun 2018, 16:14

Dag. Ik ben Thierry en ik pendel al 25 jaar, met de trein, tussen mijn woning in Mortsel (100 m ten zuiden van Antwerpen) en mijn werk in Brussel.

Ik heb in loop der jaren af en toe de fiets genomen puur voor plezier. Nu waag ik echt de overstap naar fiets voor ww dankzij de speed pedelec.

Straks ga ik mijn ST2 afhalen.

Er komen wat spannende dagen aan ☺

ST2 17 inch 983wh zwart 45km enkel.
ST2 17 inch 983wh zwart 45km enkel.

Maarten
Runner-up
Runner-up

Bericht door Maarten » 05 jun 2018, 16:15

Hallo.
Sedert een 2 tal maanden ben ik op de weg met een st1x (MY 2018).
De woon-werkafstand (33 km enkel) en de soms pittige hellingen in de Vlaamse Ardennen (waar ik woon) waren een extra motivatie om te investeren in een speed pedelec.
Tot op vandaag is het elke keer genieten wanneer ik op de fiets stap, nog geen seconde spijt van de aankoop.
Veel dank ook voor het forum, een echte schat aan informatie!
Maarten
ST1x 2018 uit de Vlaamse Ardennen

Lamkram
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

Bericht door Lamkram » 05 jun 2018, 19:41

Thierry & Maarten,

Hartelijk welkom allebei op dit forum. Leuk om te merken dat steeds meer Zuiderburen het forum weten te vinden. Jullie zullen veel plezier gaan ondervinden van jullie nieuwe aankoop. Leuke afstanden ook. Het wordt rustig op de Vlaamse wegen :d3: .

Groet Mark
ST1X, 814 Wh, Charcoal, 20'', Redshift ShockStop, BF, Magicshine MJ-900 (1200Lm), Spurcycle (black), 25Km enkele reis. In de zomer CCPC en in de winter CTCW-II, Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

borretje
Rookie
Rookie

Bericht door borretje » 07 jun 2018, 05:51

Hallo, ik ben John en woonachtig in Schijndel,van beroep vrachtwagenchauffeur(wordt nu al uitgelachen dat ik een fiets heb gekocht) ww is ongeveer 25km.
Ik heb vorige week een stromer st2 s MY2018 gekocht incl verende stuurpen ,zadelpen en ortlieb tassen (zadelpen was nog niet binnen) ,reden is dat ik meer moest gaan bewegen vandaar deze keuze,ben naar de dealer in Uden gegaan en daar stond toevallig ook deze fiets,na zeer goede uitleg besloten deze st2s aan te schaffen,en WAUW wat een fiets!
Heb de fiets na 5 dagen netjes afgelevert gekregen,ze hebben er echt alles aan gedaan om dit voor elkaar te krijgen!
In de tussentijd heb ik werkelijk alles op dit forum gelezen en veel info verzamelt,heb er echt superveel zin in gekregen!

Groetjes John
Afbeelding.
:ck: :ck: :ck:

gillflyer
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door gillflyer » 07 jun 2018, 10:23

Welkom en mooie fiets hoor!!

$h3ph3rd
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter

Bericht door $h3ph3rd » 07 jun 2018, 13:33

Prachtige fiets!
Veel succes ermee en veel veilige km gewenst. :cool2:
:duel: ...on a steel horse i ride.... :duel:
ST2 983WH sinds 29 maart 2018

FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 07 jun 2018, 14:06

borretje schreef:
07 jun 2018, 05:51
Hallo, ik ben John en woonachtig in Schijndel,
Dag bijna buurman (ik woon in Veghel)!
borretje schreef:
van beroep vrachtwagenchauffeur(wordt nu al uitgelachen dat ik een fiets heb gekocht) ww is ongeveer 25km.
Ach... 500W of 500pk, zo heel veel verschil is dat toch niet :lol:
borretje schreef:
Ik heb vorige week een stromer st2 s MY2018 gekocht incl verende stuurpen ,zadelpen en ortlieb tassen (zadelpen was nog niet binnen)
Mooie fiets! Veel plezier ermee! Dat bewegen gaat wel goed komen.
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

SkyHero7
Rookie
Rookie

Bericht door SkyHero7 » 08 jun 2018, 13:34

Hoi,

hier een Belgische stromer-rijder (ST2 - 2018). Woonachtig te Putte (bij Mechelen). Juist kentekenplaatje toegekregen, dus eindelijk kan ik officieel de baan op (al wat testritjes achter de rug natuurlijk :D ).
Stromer gekocht voor het woon-werkverkeer (37 km enkel) dus ben eens benieuwd hoe dat gaat vlotten...
ST2, mat zwart, aangepast met wat eenvoudige zilverkleurige ST2-logo's (zelf gesneden met de snijplotter), al andere bandjes gelegd (Schwalbe Marathon GT365) en de Ortlieb-zakjes eraan ...

En na wat neuzen op dit forum me dan ook maar even geregistreed :D

Kornelito
Expert
Expert

Bericht door Kornelito » 08 jun 2018, 14:53

Belgen zijn hier goed vertegenwoordigd ;)
ST1X 2018 | 22" | Ocean | 986wh | WW 51km

Plaats reactie