Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

Gebruikersavatar
s-EVE
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 nov 2018, 20:11
Locatie: Midden NL
Merk SP: ST2

Hoi allemaal,

Tom aan deze kant en de forum-naam is afgeleid van de mooie film over EVs, Wall-e is al vergeven aan de meervoudige kWh vierwieler voor het huis, dus nog ruimte voor Eve in de schuur - ik weet alleen nog niet of ze wit of een ander mooi kleurtje krijgt :)

Op dit moment op een geleende leenfiets (nee, geen typo) in het midden van het land aan het genieten & woonwerken.

Al een paar weken rond aan het klikken en nu iets meer dan een week aan het proeven aan een Stromer, het smaakt naar meer :)
ST2-Wit, standaard, SP-houder, Ortlieb Office, Cratoni Commuter :ba Geen extra toeters, wel een extra bel!
Commute: ~35km midden NL - ruwweg Vianen <-> Geldermalsen - FM: Die uit de Betuwe
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedemorgen Tom/Eve,

welkom op dit forum !
Op welk type (leen)Stromer ben je nu kilometers aan het maken ? Voor je een keus maakt moet je echt verschillende Stromers proberen. Ze hebben allen hun eigen voor- en nadelen (bezijden de prijsverschillen).

Buiten de fiets zelf en de ondersteuning van je fietsenmaker biedt dit forum veel kennis. Goed gebruik van maken !

Stromer ze
Reinout
Gebruikersavatar
dweezzill
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 okt 2018, 09:21
Locatie: Klein Brabant (B)

Hoi ik ben Dirk (nickname is mijn nickname op alle social en heeft alles te maken met het fan zijn van Frank Zappa)
Ik rijd momenteel nog met de auto, maar aangezien ze bij mij op het werk normaliter vanaf 2019 beginnen met fietsleasing ben ik op dit forum beland.

En voor mij persoonlijk is de keuze al gemaakt, het moet en zal een Stromer worden!

Mede dankzij dit forum.
Ik lees al effe mee en heb hier al uren leesplezier beleefd. En dankzij dit forum ook genoten van Lomito's filmpjes op yt.

Ik kan niet wachten tot ik ga stromeren!

(edit in de laatste zin heb ik fietsen door 'stromeren' vervangen, juiste lingo is belangrijk he :D )
Laatst gewijzigd door dweezzill op 06 nov 2018, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Geweldig vooruitzicht, als aspirant ST3 LE fietser al menig fijne km's afgelegd! Ik ben in de luxe situatie dat ik hem meer voor recreatieve en winkelbezoeken zal gebruiken dan voor werk omstandigheden.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Stromedicus
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2018, 23:59

Hallo allen,

Tijd om mezelf maar eens voor te stellen.
Deze zomer besloten om na veel fileleed, de behoefte aan meer beweging en een nieuwe baan in het vooruitzicht ook maar te gaan stromeren.

Na ruime verdieping op dit mooie forum de knoop doorgehakt. Medio augustus een mooie zwarte ST2 model 2017 aangeschaft. Blijkbaar toch niet goed genoeg verdiept, want gekocht bij de grootste online fietsenwinkel van Nederland (tot mijn grote verdriet).
Fiets was na één dag stuk, drive error, kon wel janken. Na de belofte van spoedreparatie en wel 1000 (frustrerende) telefoontjes later heb ik na ruim 9 weken dan eindelijk mijn fiets terug gekregen. De motor was stuk en er is een volledig nieuw achter wiel en motor geplaatst (welke gezien de tijdspanne blijkbaar door een postduif via de Zuidpool naar NL is gebracht). Jammer van de volledig gemiste zomerperiode.
Geen haar op mijn hoofd die ooit nog overpeinst om met dit bedrijf in contact te komen.

Nu anderhalve week aan het rondcruizen en ik ben alle ellende (bijna) vergeten. Wat een genot.
Woonachtig in Arnhem en dagelijks langs de rand van (soms dwars door) ons prachtige nationale park richting de achterhoek.
Mij krijgen ze met geen stok meer die auto in.

Hartelijke groet van een nieuwe fan!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Welkom, en gefeliciteerd met je mooie aanschaf!
Stromedicus schreef: 10 nov 2018, 12:55 Blijkbaar toch niet goed genoeg verdiept, want gekocht bij de grootste online fietsenwinkel van Nederland (tot mijn grote verdriet).
Fiets was na één dag stuk, drive error, kon wel janken. Na de belofte van spoedreparatie en wel 1000 (frustrerende) telefoontjes later heb ik na ruim 9 weken dan eindelijk mijn fiets terug gekregen. De motor was stuk en er is een volledig nieuw achter wiel en motor geplaatst (welke gezien de tijdspanne blijkbaar door een postduif via de Zuidpool naar NL is gebracht). Jammer van de volledig gemiste zomerperiode.
Geen haar op mijn hoofd die ooit nog overpeinst om met dit bedrijf in contact te komen.
Wat erg weer... Je bent helaas niet het eerste Stromer-slachtoffer van deze keten. Zie ook:

viewtopic.php?f=5&t=1124&hilit=service+tot+de+deur

Als ik jou was zou ik een adpotiedealer overwegen. Dat moet zeker lukken in de regio Arnhem. Meer informatie over wat een adoptiedealer precies is vind je o.a. hier:

viewtopic.php?f=5&t=1215&p=22842&hilit= ... ler#p22803
Stromedicus schreef: 10 nov 2018, 12:55 Nu anderhalve week aan het rondcruizen en ik ben alle ellende (bijna) vergeten. Wat een genot.
YES! En daar koop je een Stromer voor. Enjoy!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Stromedicus
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 aug 2018, 23:59

Thanx Stromeur, goede links!

Ik ben ondertussen ben een (op dit forum) zeer goed beschreven dealer in Herveld geweest. Uitstekende service en na uitleg van bovenstaande meer dan bereid om mijn ST2 de komende jaren te gaan verzorgen.

Tevens een heerlijke proefrit mogen maken op de ST3…pfff wat een fiets is dat zeg! Als je nu voor de keus staat tussen een st2 of 3 te kiezen dan zou ik het wel weten...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22829
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ah mooi, in Herveld zit je wel goed!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plasmajack
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 nov 2018, 15:35

Hallo Stromerforum

Eindelijk tijd gemaakt om mezelf aan te melden op dit geweldige Forum.

Sinds 1 september aan de stromer (st2) in het zeeuwsvlaamsche land(Hulst) En wat is het iedere x weer geweldig om op de stromer jezelf te verplaatsen.

Ik gebruik de stromer voor alles, woon werk en recreatie.

Inmiddels is er binnen ons gezin een 2 de stromer (st1x sand )voor de vrouw bijgekomen. Nu genieten we samen stromerd door het Zeeuwse en Belgische land .

Bedankt dat ik me mag aansluiten en mijn complimenten voor Het stromer Forum

Gr plasmajack
Gebruikersavatar
Krid
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 213
Lid geworden op: 02 aug 2018, 08:23
Locatie: Antwerpen

Welkom!
Keiharde Zeeuwse wind tegen is niet het minste probleem meer.
Je pense, donc je suis (René Descartes)
Et alors? (François Mitterand)
To be or not to be (William Shakespeare)
Do be do be do (Frank Sinatra)
Plaats reactie