Worden batterijen goedkoper

Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

buco schreef: 12 jan 2018, 21:18
Zeer bedankt voor de tip! Ik ben met ze in contact om een nieuwe batterij te kopen!
Al 1tje gekocht?

Goede ervaring met het bedrijf? Overweeg om zelf ook een 2e kW bij me te gaan dragen voor de langere ritten. Voor dat bedrag een overweging waard.
+ST2S and n-joying it to the max...
buco

Neen uiteindelijk niet.

Ik had aan mijn eigen FM gevraagd of hij er eentje kon bemachtigen. Eerst ging het niet en heb ik er een in Amersfoort laten reserveren.

Uitgerekend toen ik klaar zat om naar Amersfoort te rijden (rit van 2u) belt mijn FM dat hij er toch nog eentje heeft kunnen bemachtigen. Dus beleefd naar Amersfoort gebeld en gevraagd of het voor hun geen probleem was om de reservering er toch terug af te halen. Was geen probleem voor hun.

Maar lang verhaal kort, ik ben er niet fysiek geweest, wel telefonisch en contact per mail gehad. Steeds vriendelijk en professioneel.
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Toch bedankt voor je info!
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb ook eens contact gehad met dit bedrijf, toen ze echt net een paar weken met Stromer bezig waren. Ook ik ben correct en oké te woord gestaan. Ik ken nog niemand die daadwerkelijk hier een Stromer heeft gekocht (het is van huis uit een scooterzaak, het zou daarom niet mijn eerste dealerkeus zijn). Als ik me niet vergis geven ze een jaar garantie op deze demo accu's.

Normale garantie van Stromer op accu's is: nog minimaal 75% van de capaciteit na twee jaar.

Voor deze prijs (850 korting t.o.v. de volle mep) vind ik een jaar garantie heel acceptabel. Als ik een tweede blauwe accu nodig zou hebben, dan zou ik er gerust daar eentje kopen. Wel even goed de uiterlijke staat bekijken, testen in je Stromer en zien wat de OMNI app over de kwaliteit zegt, of beter nog: laten doormeten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 427
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

Het is bij mij in de buurt (centrum Amersfoort) en ik ben er inderdaad ook niet naartoe gegaan omdat ze en scooterzaak zijn in eerst instantie. Maar de 'reviews' hier klinken niet slecht, dus een volgende keer misschien: "waarom niet?" :bn:
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
aaddoes
Pro
Pro
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 aug 2017, 21:20
Locatie: Hillegom

Ik heb zo’n accu aangeschaft bij dat bedrijf. Vooralsnog niets mis mee! Verder een nette zaak die nog niet zo lang Stromer dealer zijn en voornamelijk Scooters (Vespa e.d.)verkopen. Goed contact met eigenaar Daan Lasseur gehad.
ST1 sinds augustus 2014 en ST2 sinds september 2017
Plaats reactie