Mooie gemodificeerde Stromer gezien? Post hier een foto!

Voor algemene discussies over Stromer en speed pedelecs.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Mooie gemodificeerde Stromer gezien? Post hier een foto!

Bericht door Stromeur » 25 mar 2018, 18:52

Deze ST2 S zag ik vandaag op Marktplaats. Ik vind het grandioos wat deze eigenaar met zijn Stromer heeft gedaan. Ik heb er niks aan toe te voegen, zeker gezien mijn voorliefde voor vakanties op de fiets. Wat een prachtbike:

$_86.jpg
$_86.jpg (84.81 KiB) 1329 keer bekeken
$_862.jpg
$_862.jpg (61.6 KiB) 1329 keer bekeken

Link naar de advertentie:
https://link.marktplaats.nl/m1268393271
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

rvaneijk
Veteraan
Veteraan

Bericht door rvaneijk » 25 mar 2018, 20:05

(...)
En een originele 983Kw accu van Stromer kost gewoon €2000,=! Van deze accus zitten er 3 bij.
(...)

wow.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 25 mar 2018, 20:23

Die Stromer is een vermogen waard inderdaad.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Wiebe
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Wiebe » 25 mar 2018, 20:33

Na 861 km zo'n beest in de verkoop. Met dit soort aanbiedingen wordt ik al een beetje verdrietig van de gedachte aan het verhaal wat erachter zou kunnen zitten :cry:
St1X 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 10000+ and counting.

Fastedde
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Bericht door Fastedde » 25 mar 2018, 21:52

Mee eens, zo’n prachtige Es doe je niet weg vanwege een kleine tegenvaller, 3 ACCUS, kost al n vermogen!
+ST2S and n-joying it to the max...

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 30 apr 2018, 22:14

Deze Es met custum graphics kwam ik tegen op de website van een UK Stromer dealer. Niet mijn smaak, wel leuk bedacht om het rood/wit door te trekken naar de voorvork:

Stromer ST2 S custom.jpg
Stromer ST2 S custom.jpg (337.31 KiB) 984 keer bekeken

Lomito
Veteraan
Veteraan

Bericht door Lomito » 30 apr 2018, 22:44

Die extra kleurtjes (wit/oranje) heeft Stromer op de basiskleur toegevoegd om enkele minder subtiele details van het ST2s-frame te verdoezelen. Bij de ST5 zijn die accenten juist subtieler geworden, het ontwerp is stoerder en kan daarom met wat minder verfijning toe. Die Engelse modificatie is... heel erg... erg! :bj

Als ik een cijfer mag geven: ST2½...
Waar het :ba vol van is...

mhoutman

Bericht door mhoutman » 03 mei 2018, 11:49

Lomito schreef:
30 apr 2018, 22:44
Die extra kleurtjes (wit/oranje) heeft Stromer op de basiskleur toegevoegd om enkele minder subtiele details van het ST2s-frame te verdoezelen. Bij de ST5 zijn die accenten juist subtieler geworden, het ontwerp is stoerder en kan daarom met wat minder verfijning toe. Die Engelse modificatie is... heel erg... erg! :bj

Als ik een cijfer mag geven: ST2½...
In 2016 heb ik heel bewust voor de ST2 gekozen. De ST2s had weliswaar een aantal mooie extra's maar het verschil in prijs was het me absoluut niet waard.

Wat ik vooral mooi vind aan de ST2s en nu ook de ST5 is het afwezig zijn van de bagagedrager. Het geeft de fiets wat mij betreft een hele sierlijke lijn, zeker ook met het uitspringende achterlicht. Absoluut lelijk aan de ST2s vind ik de rode accenten en wat dat betreft valt de ST5 bij mij al een heel stuk beter in de smaak. Subtiel ook de zwarte spatborden met het grijze frame en de ST5 opdruk zo bijzonder laag.

Eerlijk gezegd vind ik de engelse fiets juist wél geslaagder omdat ze de rode accenten wat meer hebben doorgezet en dat maakt de verschijning een stuk ‘sterker’. De kleurstelling blijft echter een kwestie van smaak.

IK kan nog steeds switchen (twijfel) naar een ST5 maar ik geloof dat ik over een paar weken gewoon heel tevreden moet zijn met een nieuwe ST2. Wel ga ik kijken hoe de fiets zonder bagagedrager staat. (Ik heb er helaas nog geen foto’s van kunnen vinden)

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 03 mei 2018, 18:20

mhoutman schreef:
03 mei 2018, 11:49
Wat ik vooral mooi vind aan de ST2s en nu ook de ST5 is het afwezig zijn van de bagagedrager. Het geeft de fiets wat mij betreft een hele sierlijke lijn, zeker ook met het uitspringende achterlicht.
Mee eens. Maar ik moet er niet aan denken geen bagagedrager te hebben op mijn Stromer. Ik ga niet met een rugzak fietsen.
mhoutman schreef:
Absoluut lelijk aan de ST2s vind ik de rode accenten
Ik ben heel erg gelukkig met mijn Es, maar dat rood had van mij ook niet gehoeven. Ik zag bij de Groningse dealer een kaal frame van de nieuwe ST2 Ltd ter decoratie hangen en kreeg al bijna meteen het idee om mijn complete Es te demonteren en van frame te switchen.
mhoutman schreef:
Wel ga ik kijken hoe de fiets zonder bagagedrager staat. (Ik heb er helaas nog geen foto’s van kunnen vinden)
De ST5, ST2 S en ST1 S zijn de enige recente Stromers die standaard zonder bagagedrager worden geleverd. Als je het mooier vindt is de dragen van je ST2 eraf halen een koud kunstje. En als je 'm wil verkopen dan ben je hem ook zo kwijt vermoed ik, want iedereen die de drager gebruikt zal er lakschade aan hebben.

vangelis
Pro
Pro

Bericht door vangelis » 08 mei 2018, 21:14

Ben bij de dealer in Amsterdam geweest, zag een prachtige uitvoering " Red Bull" Denk dat ik mijn Es ook zo wil, kost wat en ben fiets 4 wkn kwijt, dus in de vakantie laten doen. Iemand ervaring met deze vorm van customizing?
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:

Plaats reactie