Waar meld je problemen met je route?

Gebruikersavatar
jvanbouchaute
Rookie
Rookie
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 sep 2017, 10:39

Voor de vlamingen op dit forum :

http://meldpuntfietspaden.be/
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 427
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

Heb vandaag in ieder geval 2 meldingen gedaan voor Utrecht via de Fietsersbond (slecht afgesteld verkeerslicht Einthovendreef, drukte en gevaarlijk fietsen door sluipverkeer Gageldijk). Zojuist een bevestiging van 1 melding van de Gemeente. Kijken wat daar uit komt.
Voor De Bilt heb ik maar even gelaten wat het is, ze gaan daar nu aan het werk om de hele kruising anders in te richten en dan is de situatie heel anders. Verwacht beter ... 8-)

Melding via Fietsersbond werkt dus :ay
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 427
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

marco-hlv schreef: 15 nov 2017, 15:00 (slecht afgesteld verkeerslicht Einthovendreef, )
Deze week reactie van de gemeente: Verkeerslichten zijn afgesteld op groene golf/doorstroming drukke autoverkeer. Gaan de instellingen van het fietsersverkeerslicht wel aanpassen en vaker op groen zetten als het verkeer dit toelaat. Ben benieuwd of ik in de spits daar wat van merk. Anders toch dat rode licht maar blijven pakken :oops: zit tijd genoeg tussen om het licht op groen te zetten, dus hoop dat ze dat gaan doen.
Moet zeggen, snel antwoord van Gemeente Utrecht, had ik niet verwacht. De andere melding is blijkbaar wat lastiger, terwijl me die juist eenvoudiger leek..?

Blijkbaar zit het meldingssysteem van de fietsersbond direct verbonden met de diverse gemeentes, want igv melding in Amersfoort vrij snel een "ontvangstmelding".
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Plaats reactie