Speed pedelec onderzoek

Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Rosanne,
Hier is het een Stromer-forum, en dat zijn allemaal heel fanatieke SP-ers. Als je ook berijders van andere merken wilt bereiken, is er een Speed-pedelec groep der lage landen op Facebook.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Is er meer bekend?
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Rosanne schreef: 07 nov 2017, 10:15 Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, super dat jullie allemaal mee willen doen!! Op 21 november vindt er een overleg plaats; daarna zal de vorm van het onderzoek wat duidelijker worden en weet ik meer. We zijn op zoek naar een grote groep mensen dus alle reacties zijn zeker nog welkom! Na het overleg zal ik jullie even persoonlijk berichten over de vorm van het onderzoek en de verdere details. Voor nu is het alleen even inventariseren hoeveel enthousiaste speed pedelec'ers hieraan mee willen doen;)

Jullie horen van me, bedankt!

Groetjes Rosanne
Beste Rosanne,
Jullie zijn in Gelderland mooi voortvarend te werk gegaan. Super dat jullie naar de behoeften van speed pedelec rijders onderzoek doen!
Ik rij zelf ongeveer 8000 km per jaar in Noord Holland naar Amsterdam. Kunnen de rijders in Noord Holland jullie bevindingen delen met de gemeenten in Noord Holland? Of ken jij de kanalen om ons daarmee te helpen?
Als speed pedekec rijder vind ik het zelf moelijk om de stad op een veilige manier in en uit te komen. We worden op de S wegen gedwongen te rijden, waar het verkeer net van de snelweg komt, waar vrachtauto's en bussen rijden en vanaf waar je niet goed op de brom/fietspaden kan komen zodra dat wel kan. Het is uiterst gevaarlijk en automobilisten denken dat een of andere gevaarlijke gek daar voor ze rijdt, terwijl we dapper gehoor geven aan de wet. Of soms niet als ik het te gevaarlijk vind. Ik ben een moeder met 3 kinderen en wil dat graag blijven!
Ben dus heel benieuwd naar jullie voortgang!
Hartelijke groet,
Roos Rodenburg
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Plaats reactie