Donaties

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23015
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Waarvoor? Het was toch een reële vraag? En er is een forumlid mee bezig geweest, ik moet het alleen nog fine tunen :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
$h3ph3rd
Pro
Pro
Berichten: 72
Lid geworden op: 18 mar 2018, 07:37
Locatie: Eppegem (Zemst)

Voila, gedaan. Dit goeie werk moet ondersteund worden. :cool2:
:duel: ...on a steel horse i ride.... :duel:
ST2 983WH sinds 29 maart 2018
Lomito

$h3ph3rd schreef: 05 apr 2018, 22:58 Voila, gedaan. Dit goeie werk moet ondersteund worden. :cool2:
Dikke merci voor je bijdrage, ons forum draait volledig op de onbaatzuchtigheid van haar leden.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Is het - met de huidige groei van trafiek en bezoekers - nog steeds houdbaar, Stromeur?
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23015
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ja, vooralsnog wel. Ik heb voor het forum inmiddels een hosting pakket zonder data-limiet afgesloten. Toen ik dit forum vorig jaar op mijn eigen kosten startte wilde ik zo duur niet meteen gaan, want ik had geen idee of het zou gaan lopen. Wel dus :mrgreen: En de donaties hebben dit volledig mogelijk gemaakt.

Opslagruimte wordt waarschijnlijk het volgende dingetje dankzij alle foto's die iedereen plaatst, en die ik ook voor geen goud zou willen missen. Omdat ze vaak mooi zijn, maar soms ook omdat ze pijnlijk duidelijk maken waar Stromer nog het één en ander te verbeteren heeft.

De nieuwe rekening van de hosting provider komt medio dit jaar. Als we dan niet meer uit de kosten komen ga ik misschien nog eens met de pet rond, en/of anders weer nadenken over andere opties. Het is in ieder geval al heel erg leuk om te zien dat er nog steeds nieuwe mensen bij komen die een bijdrage willen doen, of dat nou in donatie, forum-posts, foto's, of alles tegelijk is; ik ben blij met deze Stromer community en de onafhankelijkheid die we op deze manier weten te behouden :cool2:

@ $h3ph3rd: dank voor je donatie en het omhoog kicken van dit topic. Dat helpt ook altijd!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 19 okt 2017, 14:23 Een bedankje is leuk en wordt ook in dank afgenomen maar kan prima zonder openbare vermelding. Ik begrijp dat de moderator de hartjes graag wil handhaven als bedankje, ik zal daar niet tegenin gaan maar ik roep dus wel andere leden op via PB de moderator te verzoeken hun hartjes te verwijderen zodat mensen die liever niet willen of kunnen doneren via die hartjes niet onder druk gezet worden om alsnog te doneren. Het is niet ondenkbaar dat deze niet-donateurs zich bezwaard voelen dat zij als zodanig herkenbaar zijn en als gevolg daarvan besluiten geen inhoudelijke bijdrage meer te leveren of zelfs om dit forum de rug toe te keren.
Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar wil wel even de positieve kant van de "donateur" tekst laten zien (het hartje had ik in eerste instantie nog niet gezien...). Ik ben sinds januari lid en sinds een maand of zo actief. Het was me vrij snel opgevallen dat dit forum geen advertenties had (hetgeen me zeer positief verbaasde) maar heb er nooit bewust aandacht aan geschonken.
Tot ik op een goed moment bij iemand achter de naam: "donateur" zag staan. Toen viel het kwartje (de Franc, zo je wil). Omdat ik nogal zwaar allergisch ben voor advertenties in alle vormen en maten, én ik ondertussen door had hoe mooi dit forum is heb ik er geen seconde over getwijfeld om ook te doneren. Niet uit druk of vanuit iets ander negatiefs maar puur vanuit: met z'n allen een paar Euro doneren zodat dit feest gewoon onafhankelijk kan blijven.

My 2ct.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Fijn dat je ook gedoneerd hebt, er zijn echt wel kosten aan het in de lucht houden van ons forum. Ik vind het dan ook zeer terecht dat er een Doneer-knop is zodat gebruikers van het forum herinnerd worden aan het feit dat dit forum advertentievrij is dankzij donaties. Neemt niet weg dat het herkenbaar maken van donateurs naar mijn mening niet nodig is en mogelijk zelfs afschrikwekkend kan zijn.

Ouwe koeien zijn voor mij geen probleem. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23015
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 10 mei 2018, 22:47 Ouwe koeien zijn voor mij geen probleem. :mrgreen:
Voor mij ook niet. Het heeft in ieder geval ook weer wat andere forumleden op het idee gebracht om te doneren (waarvoor mijn grote dank!)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Als we nu allemaal genoeg doneren kan Sylvia een nieuwe ST5 pre orderen met stromerforum.nl belettering :mrgreen:
Plaats reactie