Hoeveel service geeft jouw Stromer-dealer?

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Reinout-St1x schreef: 29 aug 2017, 18:51 Ook ik ben langs geweest bij de andere stromerdealer in de nabije grote stad. Lomito kreeg daar nog 15 minuten proeftijd; ik moest het doen met 5 minuten.........die heb ik dus niet eens meer willen hebben.....doei....potentiële klant kwijt......
JIj ziet er dus nog crimineler uit dan Lomito ;)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

....dat weet ik wel zeker......

Straks als het weer serieus fris wordt en de balaclava tevoorschijn moet komen pas ik weer prima in de categorie "bankovervaller"......

Grtz,
Reinout
Lomito

Stromeur schreef: 29 aug 2017, 20:53JIj ziet er dus nog crimineler uit dan Lomito ;)
Heeee... :ai :dwarf:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Wedden dat ik 'm zo een week mee te leen krijg als ik daar wat ga staan wimperwapperen? :lol:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Heb ik ook wel eens geprobeerd maar om één of andere reden gaat dat onze vrouwelijke medemens beter af... misschien ben ik niet genderneutraal genoeg opgevoed. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

:bj

Mijn geliefde vroeg mij eens waarom ik eigenlijk met bijna alleen mannen op dit forum zit, en of er soms ook meer mannen dan vrouwen op een Stromer rijden. Ik weet zeker dat dat laatste zo is, maar ik moest wel even nadenken over waarom dan. Ik denk o.a. dat het komt doordat de gemiddelde (niet alle, gemiddelde) vrouw meer bezig is met mooi haar en make-upjes enzo, en dat gaat gewoon echt niet werken als je na een commuter-rit op je werk met een compleet verfrommelde coupe onder je verplichte helm vandaan komt, je mascara is uitgelopen door het zweet en je nagels zijn afgebroken na het plakken van een band in de berm.

Nou snap je meteen waarom ik dus wél prima op de Stromer naar mijn werk kan :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

:lol:
Volgens mijn vrouw zie je weinig vrouwen op een Stromer omdat de aggressive forward zithouding niet erg comfortabel is, zeg maar pijnlijk voor het onderstel. Kan ik me iets bij voorstellen, ook als man gaat dat niet altijd goed en zit je met een gevoelloos reproductie-apparaat. :oops:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Totaal geen last van. Bij mannen zit daar volgens mij echt eerder iets in de weg dan bij vrouwen. Plus: er zijn zadels met een opening in het midden om e.e.a. iets te ontlasten en speciale dameszadels met een wat bredere achterkant, omdat bij vrouwen de bekkenbotjes wat verder uit elkaar staan dan bij mannen (met het oog op een bevalling).

Als ik al ergens last had op de vele fietsen die ik versleten heb, dan waren het altijd mijn "zitbotjes". Maar het zadel op mijn ST1 X voldoen prima, ik heb hier nog een steenduur Fizik Bull zadel klaar liggen van een andere fiets voor als ik wat beters wilde, maar nooit de behoefte gehad om het huidige zadel te vervangen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Heb mijn fiets gekocht bij Fiets. Was niet van plan om al gelijk een fiets te kopen, wou een testrit vragen maar daar werd al moeilijk over gedaan. Die moest aangevraagd worden, er moest een testfiets komen veel balblabla maar het ging wel lukken binnen de 14 dagen. Maar de aantrekkelijke prijs van het showroom model deden mij besluiten om het ding maar meteen te kopen (na een proefritje op de parking). Toen moest ik nog een dikke week wachten tot de fiets klaar was???
het was drukdrukdruk en ze konden hem echt zo niet meegeven, de inschrijving gingen hun regelen en dat zou ook enkel dagen duren. Liet ik me ook nog overhalen tot een onderhoudscontract :oops:
nu voldoet de fiets prima dus dan heb ik de dealer nog niet nodig gehad.
Maar het eerste onderhoud kwam er aan dus een mailtje gestuurd om een afspraak te maken... geen reactie. 2e mailtje nog geen reactie. Dan er maar eens langs rijden. Mijn kenteken kon ik nog niet plaatsen want ik had geen bevestigingsplaatje op de fiets zitten dus dan kon ik dat gelijk ophalen. Op de vraag of ze mijn mailtjes hadden ontvangen werd ontkennend gereageerd en ik moest maar even bellen??? Kan ik dan niet gelijk een afspraak maken. Nee dat ging niet want de fietsenmaker was er niet meer, en dat moest ik maar rechtstreek met hem regelen. en dat plaatje moest 10€ kosten :aq nou ik dacht het niet...
Dus dan maar gebeld en een afspraak gemaakt met de "fietsenmaker" weer een dikke week later kon ik de fiets binnenbrengen en zou er een vervang fiets klaar staan. Een Stromer?...Nee één af ander afgeragd ding dat 25 Km/u ondersteuning geeft, platte banden had, en na 10Km er helemaal de brui aan gaf zodat ik onderweg zelfs ingehaald werd door een blinde met een geleide hond. De dag erna mijn beklag gedaan maar had niet erg veel effect. Een sorry en bij het volgende onderhoud zou er echt een Stromer klaar staan... dus dan weet je het wel... conclusie...
Ik ben veel te braaf voor deze wereld.
één pluspuntje, De fiets reed weer als nieuw, enkele kleine aandachtspuntjes die ik had opgegeven waren netjes verholpen. (maar dat had ik zelf ook wel kunnen doen).
Ik hou mijn hard al vast als er echt wat mis is met de fiets...
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22995
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Qicq heeft vandaag op Eurobike van Stromer de "Global Retailer of the Year 2017" award ontvangen. Geen flauw idee wat Stromer voor criteria hanteert voor deze award, ik hanteer lekker de mijne en ben het helemaal met deze award eens!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie