Belgische dealers

Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Vandaag nogmaals bij 'mijn' fietsenwinkel (MundoCyclo in Landen) gepasseerd voor een technisch probleempje.
Probleem was gelukkig weer snel verholpen. Omdat het achterwiel er toch uit moest voor de herstelling, is het kransje 11 ook meteen vervangen, dat was alweer helemaal aan gort gereden. :bu:
Hij verkoopt trouwens naast Stromer ook Klever en Qwic, maakt vergelijken makkelijk.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
asm12z
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 nov 2018, 08:02

Goody schreef: 10 nov 2018, 10:04 lotte , oost vlaanderen dichtbij gent.
Goody, fietsen Vergauwe in Sint Laureins.
Héél gedreven en gepassioneerde FM.
Mogelijkheid tot testen vd fietsen (gratis). :ay
2018-2022 ST3 (🚲 Deep Black, Sport L, 🔋BQ814,⛑ Giro Bexley, 🎥 Cycliq Fly12CE, 🛎 Spurcycle) 🇧🇪
2022-... ELLIO (🚲 Yankee Blue, Sport, 🔋1150W, ⛑ Giro Bexley - winter, Lazer Anverz - zomer, 🎥 Cycliq Fly12CE, 🛎 Spurcycle) 🇧🇪
carjan
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 jul 2018, 12:10

Heb mij ST gekocht bij Breuls in Maasmechelen. Correcte en vriendelijke service.
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Tomasj schreef: 24 nov 2018, 17:18 Vandaag nogmaals bij 'mijn' fietsenwinkel (MundoCyclo in Landen) gepasseerd voor een technisch probleempje.
Probleem was gelukkig weer snel verholpen. Omdat het achterwiel er toch uit moest voor de herstelling, is het kransje 11 ook meteen vervangen, dat was alweer helemaal aan gort gereden. :bu:
Hij verkoopt trouwens naast Stromer ook Klever en Qwic, maakt vergelijken makkelijk.
En...mijn ST3 zien staan in zijn hoekje? Morgenochtend ga ik hem ophalen! :bp:
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Ik kan NielsAlbertBikeStore super aanraden!!!

Hele gemoedelijke sfeer, testen kan zonder problemen, altijd klaar voor een woordje uitleg en super afhandeling van bestelling, opvolging en levering.
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

nick1 schreef: 21 feb 2019, 20:09
En...mijn ST3 zien staan in zijn hoekje? Morgenochtend ga ik hem ophalen! :bp:
Nen, ik moet wel volgende week op onderhoud, maar dan is jouw fiets dus al weg
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Rene
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 56
Lid geworden op: 25 mei 2017, 06:45
Locatie: Vlaams Brabant
Merk SP: Stromer
Km-stand: 0

Ik kan Verbinnen Sport in Wilsele aanraden.
Kennis van zaken, was blijkbaar 1 van de eerste stromer dealers in België.
Hopeljk leveren ze mijn witte St3 snel (via O2O leasing )...
Stromer ST3 Pinion LE ABS
15km Kampenhout - Zaventem
asm12z
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 nov 2018, 08:02

asm12z schreef: 27 nov 2018, 23:31
Goody schreef: 10 nov 2018, 10:04 lotte , oost vlaanderen dichtbij gent.
Goody, fietsen Vergauwe in Sint Laureins.
Héél gedreven en gepassioneerde FM.
Mogelijkheid tot testen vd fietsen (gratis). :ay
BELANGRIJK! Fietsen Vergauwe streeft ernaar dat je je fiets dezelfde dag nog terugkrijgt na onderhoudsbeurt of herstelling. :cool2:
2018-2022 ST3 (🚲 Deep Black, Sport L, 🔋BQ814,⛑ Giro Bexley, 🎥 Cycliq Fly12CE, 🛎 Spurcycle) 🇧🇪
2022-... ELLIO (🚲 Yankee Blue, Sport, 🔋1150W, ⛑ Giro Bexley - winter, Lazer Anverz - zomer, 🎥 Cycliq Fly12CE, 🛎 Spurcycle) 🇧🇪
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Rene schreef: 21 feb 2019, 20:55 Ik kan Verbinnen Sport in Wilsele aanraden.
Kennis van zaken, was blijkbaar 1 van de eerste stromer dealers in België.
Eens de problemen aan je fiets de klassieke Stromer issues overstijgen, de materie wat diepgaander wordt en de échte knowhow zou moeten komen bovendrijven, vallen de maskers ten huize Verbinnen Sport al vrij snel af.

Een fiets die amper een aantal weken oud was bleek bij afhaling "vakkundig" verneukt, ik kreeg een uitleg die met een leugen gestoffeerd was en de - door de fietsenmaker - nieuw bijgecreëerde problemen werden weggelachen in plaats opgelost ... en daar sta je dan, compleet verbouwereerd met je fiets waar je lang voor gespaard hebt (nee, ik heb geen leasefiets) en waar je trots op bent.

Dan kan je op zoek gaan naar een fietsenmaker die wél bereid is om alles op te lossen (en die dat ook daadwerkelijk kan), samen met de mensen van Stromer ... ik zocht immers oplossingen voor alle - dus zowel de oude als de nieuw gecreëerde - problemen en die oplossingen heb ik gevonden : de onderdelen waren ten laste van de fabrikant, het uurloon was ten mijnen laste (met de glimlach betaald) en het door Stromer zelf vanop afstand uitgevoerde werk was kostenloos.

Ik dacht dat ik de enige Verbinnen Sport klant was die een keer een minder leuke ervaring had, maar uit toevallige gesprekken met andere klanten blijkt dat de situatie waarin ik in Wilsele terecht kwam helaas geen alleenstaand feit is ... jammer, maar ik heb alvast mijn lesje geleerd en ik hoop dat ik andere mensen met het delen van mijn ervaring kan helpen en hen kan behoeden niet dezelfde fout te maken.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Een typisch probleem voor Belgische dealers vrees ik, ook in andere sectoren. Wat fietsen betreft heb ik er gelukkig geen last van, enkel echte vakkennis.

Maar in be zijn de taksen en lasten voor een kleine winkel zodanig hoog dat ze de marges echt moeten maximaliseren om het hoofd boven water houden. Dat betekent automatisch ook weglachen van problemen en de uitspraak ‘dat is normaal hoor’

Daarom: als ik de keuze heb tussen een Belgische en een buitenlandse winkel kies ik altijd voor een buitenlandse. De retail in belgie is doodziek. Gelukkig zijn er nog uitzonderingen, zoals de fietsenmaker in herk de stad. Maar dat komt vooral door persoonlijke inzet van de mensen erachter. Dat is uitzonderlijk in ons land helaas.
Plaats reactie