Inloggen op website Stromer.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Beste Forumlezers,
ik heb al verschillende keren proberen in te loggen met mijn gegevens, dewelke door Stromer bevestigd werden op hun website "Media Center" en dit lukt geen enkele keer, opnieuw via geregistreerd emailadres paswoord opgevraagd, maar er komt niets. De app is wel gekoppeld.
Nog niemand 'n tip?
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Free2be schreef: 28 okt 2018, 05:47 Beste Forumlezers,
ik heb al verschillende keren proberen in te loggen met mijn gegevens, dewelke door Stromer bevestigd werden op hun website "Media Center" en dit lukt geen enkele keer, opnieuw via geregistreerd emailadres paswoord opgevraagd, maar er komt niets. De app is wel gekoppeld.
Nog niemand 'n tip?
Als het goed is heb je een mail gehad waarin een url staat. Deze bevat oa
https://stromer-portal.ch/users/login . . . .

Voor mij werkt de door jou genoemde url ook niet.

Er staat een token in de url die ik kreeg. Die is waarschijnlijk voor iedereen anders,
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Vreemd.
Er werd voor me een account aangemaakt bij de dealer, dit om de fiets te registreren bij Stromer.
Via m'n Iphone kan ik op dit profiel inloggen.
Maar dacht dat ik ook via m'n laptop dit kon, maar blijkbaar niet.
Als ik op de bevestigingslink die ik gekregen heb van Stromer klik, krijk ik de melding dat het profiel reeds bestaat.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Mogelijk is dat account alleen voor de app.

Ik kom na het inloggen ook niet verder. Heb verder niet gekeken daar dit forum mij van voldoende informatie voorziet, en voor mij beter te lezen is dan Duits, Italiaans, Frans of welke taal ze ook spreken in Zwitserland :mrgreen:

Sorry
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Ik heb ze via het contact formulier een berichtje hierover gestuurd.
Aan 'n forum toestand heb ik geen behoefte op de Stromer website, maar ik dacht dat je ook daar je fiets gegevens kon raadplegen, het is voor me allemaal nieuw.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het Media Center op de Stromer website is het gedeelte waar je PR materiaal van Stromer zoals high res foto's kunt downloaden (als Stromer je toegang heeft verleend). Dat heeft verder niets met jouw eigen Stromer te maken.

Ik herinner me inderdaad dat ik bij aanschaf van mijn ST1 X ook e.o.a. linkje kreeg naar een Stromer website, maar ik heb nooit begrepen wat ik daarmee moest, ik kwam er ook niks mee verder, en uiteindelijk werkte alles ook zonder dat linkje.

Stromer heeft niet nog een extra online portal voor eindgebruikers waar je je fietsgegevens kunt bekijken e.d. Alles gaat via de OMNI app op je smartphone.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie