Belang goede fietshelm

Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1708
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Sterkte Klaas
Wat heb je een nare klap gemaakt, zeg.
Fijn dat er positieve berichten van je fysio zijn.
Beterschap bij je herstel en voor gebruikservaring van de Vigor weet je me te vinden.
Alle goeds de aankomende weken.
Groet Steven
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Beterschap Klaas.

Helaas moeten zeer veel eerst een ongeluk krijgen, voordat ze beseffen hoe belangrijk een goede helm en handschoenen zijn.
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Bart Vervenne
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2018, 11:31

ik kan er van meespreken, twee weken geleden ook ervaren dat een goede helm echt wel belangrijk is. Zonder helm was ik er misschien niet meer, nu enkel nog wat ‘carrosserieproblemen’ en een beetje hoofdpijn.
veel en snel beterschap
Klaas
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 75
Lid geworden op: 31 mar 2018, 16:24
Locatie: Flevoland
Merk SP: Stomer St3 Pinion LE

Beste Steven,

Bedankt voor je aanbod. Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen met de vigor helm. Met name wat betreft het draagcomfort. Tevens vraag ik mij af of de helm zomers niet erg/te warm is voor op de fiets. Ik heb zelf nl het voorrecht dat ik een recreatieve stromer ben. Probeer wel elke dag te fietsen maar als het echt slecht weer is, kan ik wel een dag overslaan. Op zich was/ben ik tevreden met mijn abus helm maar ben weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat een helm dus echt van levensbelang kan zijn. Aangezien ik 6 weken niet mag fietsen, autorijden e.d. heb ik nu wel even de tijd om me goed te oriënteren. Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten

Klaas Bouma
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Klaas goed dat je dit deelt. Strekte met je herstel. Pin je niet vast op die 6 weken:

Ik heb helaas ook mijn helm “uitgeprobeerd” en verwachte na 6 weken met revalideren te kunnen beginnen. Helaas loopt het anders. (8 weken verder en nog steeds veel in en rond om bed; herstel blijkt langer te duren dan ik begrepen had) Ik probeer me maar voor te houden dat er om gaat hoe het volgend jaar weer gaat; het heden is nu even minder belangrijk dan het straks.

Met andere woorden. Je herstel heeft zijn eigen klok, zijn eigen ritme. Laat je niet uit het veld slaan en hou je vast aan het idee dat er een nieuwe lente komt...

Sterkte!
Klaas
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 75
Lid geworden op: 31 mar 2018, 16:24
Locatie: Flevoland
Merk SP: Stomer St3 Pinion LE

JJJ bedankt, ik zal je advies van geduld hebben opvolgen :D . Weinig keus trouwens. Ik wens jou ook een spoedig herstel toe. Hou je haaks.

Klaas
Plaats reactie