Dealers en reclame

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

FreddyH schreef: 06 dec 2018, 23:29 Gek toch, dat je van die FM zo weinig leest op dit forum :ck: .
Verkeerde buurman denk ik :d3:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 07 dec 2018, 08:08 Verkeerde buurman denk ik :d3:
Wat is er mis met die sanitairwinkel? :bn:
( ;p )
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Ben zeer tevreden over mijn FM. Krijg bij onderhoud of storing altijd een stromer mee, houden contact en adviseren goed. Prima monteurs die van wanten weten.Is nu nog in klein pand, maar is nieuw aan het bouwen.
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Lomito

Dat is mooi om te lezen, maar hoe heet die dealer?
vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Leensvaart in Heenvliet.
Ben eerst bij een franchisers in R' dam geweest, maar hoe zal ik het netjes noemen, er was geen klik! :o
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Gebruikersavatar
tjeerd
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 144
Lid geworden op: 11 dec 2017, 18:12
Locatie: Voorne-Putten (NL)
Merk SP: Stromer ST2 2018

vangelis schreef: 07 dec 2018, 14:14 Leensvaart in Heenvliet.
Ben eerst bij een franchisers in R' dam geweest, maar hoe zal ik het netjes noemen, er was geen klik! :o
Hier ook tevreden over Leensvaart en ze kennen me ondertussen wel bij naam. Volgens mij kan Leensvaart trouwens nog veel meer speed pedelecs verkopen - alleen heb ik het idee dat veel mensen toch nog niet weten dat ze bestaan. Leensvaart heeft een monopolie op het eiland (170K inwoners) wat betreft Stromer-dealer zijn en veel mensen die hier vlakbij in de Europoort of Rotterdam werken en daarvoor zou de fiets een goed alternatief zijn i.p.v. elke dag weer vast te staan op bruggen en wegen in de files. Maar dan bedenk ik me dat als veel mensen de scooter nu al niet als alternatief zagen voor de auto, dat een speed pedelec daar niet ineens ook heel veel aan gaat veranderen.
.....__o
.._ \<_
(_)/(_)
ST2 2018 🔋983 Wh :: 🏠-🏢 22 ㎞. :: ⏱ ~40 min :: Afbeelding
vangelis
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 133
Lid geworden op: 17 dec 2017, 12:43
Locatie: Voorne Putten
Merk SP: stromer
Km-stand: 18000

Leensvaart heeft idd een bekendheidsprobleem. Hoop dat het met de nieuwe zaak opgelost kan worden. Ze gaan gelukkig steeds meer Stromers verkopen. Ben er ondertussen ook goed bekend. Wesley is een ware Stromerkenner wat onderhoud en reparaties aangaat. Geen smoesjes, gewoon vertellen wat er aan schort en oplossingsgericht!
ST2s bodyfloat shockstop spurcycle, kan nu ook tutteren! :d3:
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

@Vangelis: Ik zit ook regelmatig op de scooter van mijn dochter. Even los van de kosten en de vervuiling, het verschil tussen fietsen en scooteren is dat je op een scooter het al heel snel erg koud krijgt. Je hoeft je immers nauwelijks te bewegen om vooruit te komen. Langere afstanden afleggen op een scooter is dan zeker geen pretje. Een scooter is v.w.b. de aanschaf wel velen malen goedkoper dan een Stromer.
Witte ST3 van maart 2019
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

De Antwerpse velodome is dan wel de grootste van belgie en naar het schijnt zelfs van europa, ze zijn bijzonder arrogant en helemaal niet zoals dikkenberg in Herveld. Zo zullen ze nooit of te never fietsen uitwisselen met andere dealers, integendeel zelfs stock van bij stromer wegkapen.

Mijn eigen dealer is relatief klein maar heeft alle goeie kwaliteiten die al aan bod kwamen: meedenken, problemen oplossen ook zonder afspraak, goeie prijzen, degelijke technische kennis, geen excuses zoeken voor problemen, goeie communicatie, ontzorgen bij verzekering en mobiliteit garanderen. Al is dat laatste niet evident en kreeg ik als aanloopfiets bijv een 25/uur. Het is hen vergeven. Zit in Schulen Limburg en kan zo Vlaams Brabant en zuid Limburg bedienen.
Lomito

Wanneer is hun kerstborrel? :mrgreen: :mrgreen: :sling:
Plaats reactie