Stromer Forum weer online

WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Wat een narigheid.....kan je er niet mee helpen.
Heb het wel eens na/tijdens een update bij een vrachtwagen voldeed aan alle randvoorwaarden: acculader erop, EASY (diagnoselaptop) aan de lader, niet met ECI (bluetooth communicatie) maar aan de USB en evengoed ging alles mis.

Na de update contact aan en.............nada niks noppes. Net zes uur geweest, helpdesk al naar huis, met blijde boodschap de klant bellen dat zijn/haar auto niet klaar is en dat er morgen eerst een nieuw instrumenten cluster en boordcomputer besteld moet worden en dan nog in gehangen moet worden. "even een update"

Gelukkig is het jullie weer gelukt om "in de lucht te komen" :cool2: :cool2: En oh ja....rust kan je redden.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Martin

Ik kan me goed voorstellen dat het even voor stress heeft gezorgd doordat de update mislukte en de backup ook niet werkte..maar eind goed al goed. :ay
Wel jammer van de foto's. Ik weet niet precies hoe het werkt bij zo'n hosting provider, maar je hebt toch verschillende pakketten waaruit je kunt kiezen?
Afhankelijk daarvan kan een provider je met die backup en het herstellen van de foto's dus helpen zonder dat dit direct geld kost, toch?
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

software, ik ken er niks van, krijg al het koud zweet als ik een nieuwe telefoon moet kopen.
Gelukkig heb je de motor weer aan de praat gekregen en "werkt" het weer. Heb vandaag maar een keertje of tien gekeken of het al weer online was.
Een grote dikke Merci...
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Fijn dat ‘we’ weer online zijn. Ik heb ook de hele dag gekeken naar een lege pagina.... ;-)
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Martin en Sven: dankjulliewel :cool2:

Inderdaad: de provider kan een backup tot vijf dagen oud gratis terugzetten. Ik heb ze net gebeld, en ze kunnen zelfs alleen de directory terugzetten waar de corrupte fotobestanden in staan, want anders verliezen we de volledige inhoud van het forum van een hele dag (lees: alle bijdragen) en dat vind ik ook geen optie.

Ik heb gevraagd om de backup van de foto-directory van zaterdag 11-8 terug te zetten. We gaan het meemaken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
harmroest
Expert
Expert
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 mar 2018, 06:17
Locatie: Eemnes

Fijn dat hij weer doet, moest gewoon afkicken :bu:
🇳🇱 Stromer ST2 20inch model 2017 April 2019 13000+Km 🔋 Li-ion ±1kWh 🚲
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

@Stromeur, wat is er eigenlijk gebeurt met de foto's? Hoe kunnen die nu stuk gaan. Ik begrijp het niet... Worden de foto's niet gewoon ge-upload naar een mapje of opgeslagen in de database?
Laatst gewijzigd door rvaneijk op 14 aug 2018, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromeur schreef: 14 aug 2018, 20:59 We gaan het meemaken.
Binnen vijf minuten na het invullen van een online support-verzoekje is de foto-directory teruggezet door de hosting-provider.

De foto's zijn weer in orde. :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Dat noem ik nog een 'wing it'...
Plaats reactie