Ontslagen bij Stromer in Zwitserland

Gesloten
chinabelgium2003
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2018, 17:11

ST2 besteld in winkel in juni 2018 via werkgever en KBC-Lease. Nu zeggen ze in de winkel dat de ST2 niet meer kan geleverd worden en vragen om een ander model te zoeken. Er zou 50% van het personeel onslagen zijn bij Stromer Zwitserland en de levering van een ST3 is onbekend.

Waar kan ik hier in België nu nog aan een Stromer ST2 2018 of ST3 geraken om te kopen via werkgever samen met KBC-Lease ?

In mijn huidige winkel kunnen ze niet leveren uit hun bestaande stock via werkgever en KBC-Lease want het duurt een maand vooraleer de echte bestelling geplaatst is en ondertussen kan er een andere koper komen om het model uit stock te kopen.

Kan iemand mij verder helpen. Momenteel heb ik een Raleigh Asford S11 die goed 33 km/uur rijdt, maar sneller moet ik veel kracht zetten en eveneens tegenwind. Middenmotor is 350 watt.
Daarom wil ik absoluut een stromer voor woon-werkverkeer van 30 km enkel, dus 60 km per dag.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Over de levering graag verder in het topic dat je hier eerder over hebt geopend en waar al uitgebreid op is gereageerd:

viewtopic.php?f=14&t=1588

Wil je iets kwijt over ontslagen bij Stromer in Zwitserland, open dan gerust een nieuw topic dat specifiek daarover gaat, anders gaat alles (jouw hulpvraag en de situatie bij Stromer) door elkaar lopen en daar wordt niemand wijzer van.

Topic afgesloten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gesloten