Hoe herken je een goede Stromer dealer?

Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Zal je zien. Ik word net teruggebeld :D Ene onderdeel kan ik ophalen, andere wordt besteld. :cool2:
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Elsje schreef: 03 aug 2018, 10:39 Zal je zien. Ik word net teruggebeld :D Ene onderdeel kan ik ophalen, andere wordt besteld. :cool2:
Zouden ze meelezen? :bj
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zou mij niks verbazen. (Er komt zelfs iemand van een bekende scootmobiel-keten die ook Stromers verkoopt regelmatig op het forum langs :mrgreen: )
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Inderdaad. En toen ik in januari mijn X-Speed review op FB zette met daarin wat niet-zo-lieve woordjes over de betreffende dealer werd ik vrij snel door die dealer opgebeld met excuses en de vraag of ik die woorden wilde rectificeren (dank en nee :ck: ).
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Daar was ik in Juni toen ik twee uurtjes kapot moest slaan in Rotterdam.
Vreemde zaak. Verkopen auto's, scootmobiels en Stromer. Er stond er 1. Man wist er niets van.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

GeertRijnders schreef: 30 jul 2018, 12:42 maar hoe zit het met spoedreparaties? Ik woon zelf namelijk in Eindhoven en deze dealer zit on Amsterdam.
Spoedreparaties + online (fiets)winkel ---> :bj :bj :bj
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Golvas

Marky schreef: 13 jul 2018, 00:05 Hoe herken je een goede dealer.
Aan zijn daden, wanneer je hem nodig hebt ... dus helaas niet op voorhand te herkennen !
Marky
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 jun 2018, 10:43
Locatie: belgië, Vlaams Brabant

dus ; gokken

Marky
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Of advies vragen aan anderen. Ik heb zelf blindelings de dealer vertrouwd die duidelijk veel ervaring had met Stromer en een goede indruk op me maakte.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Lomito

Marky schreef: 07 aug 2018, 23:40 dus gokken
Niet noodzakelijk, een paar eenvoudige vragen zijn genoeg om een indruk te krijgen van de dealer:
- zijn alle medewerkers van de dealer gecertificeerd door Stromer en zijn deze certificaten zichtbaar in de winkel
- is het dichtstbijzijnde servicepunt Stromer-gecertificeerd
- accepteert de dealer wees-Stromers en wat is het beleid qua facturering van arbeidsloon voor deze groep (ik moet dit echt eens gaan vragen bij een fietsenwinkelpuntdelul winkel)
- wat kan ik van de dealer verwachten in geval van een storing (komen jullie me ophalen, kunnen jullie de lekke band direct repareren, komen jullie naar mijn werk om de fiets te repareren, krijg ik een gelijkwaardige leenfiets of moet ik die huren enz)

Er is een heel spectrum aan dealers, van de dozenschuivers die je als klant alleen aantrekkelijk vinden tot de bestelling/betaling vooraf van de fiets en het andere uiterste, de dealers die je als klant heerlijk in de watten leggen en alles doen om je het naar de zin te maken. Iedereen kan voor zich bepalen bij welk type dealer zij/hij zich het prettigst voelt.
Plaats reactie