Aankoop Stromer ST2 LMT

Plaats reactie
markjanssen
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2018, 10:18

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw op het forum en heb net een paar dagen geleden mijn stromer mogen ontvangen. Wat een leuke fiets. Ik rij elke dag met de stromer woon-werkverkeer van 38 km enkel, het is een zaligheid om zo op je werk aan te komen. Hoofdje fris voor dat je start. Ik ben er nu al aan verkocht :lol:
Ik heb voor de aankoop regelmatig gekeken op dit forum om na te gaan voor ik overging op aankoop wat de pro & contra's van deze fiets. Dit heeft me heel erg geholpen om een goed beeld hiervan te krijgen. Fijne dag nog !
Tomic
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 jun 2018, 14:13
Locatie: Bussum

Heel leuk om te lezen! Gefeliciteerd met je aankoop. Ik ben nog in de onderzoeks-fase. Ik ben het met je eens dat dit forum enorm helpt bij de keuze en de overweging om er uberhaupt een aan te schaffen. :az
Stromer ST2 814wh, Brooks zadel, Strakke bodyfloat, XLC Stuurpen - 26 KM ww. en vele km's privé...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hoi Markjannsen, welkom!

En van harte gefeliciteerd met je prachtige aankoop. Ik vind de ST2 Ltd echt een mega-mooie uitgave :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Welkom in de LTD club :ay
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Veel succes met je nieuwe aanwinst :bf:
Plaats reactie