Pagina 1 van 1

Blokkeren via de App

Geplaatst: 23 jun 2018, 21:08
door Theuni
Hallo
vandaag een stromer st2 gekocht, alles loopt gesmeerd plezant om te fietsen.
heb enkel het volgende probleem, Als ik met de iphone App mijn fiets wil blokkeren sluit hij wel de fiets maar er komt altijd een foutmelding op mijn scherm " Fout Stromer kan niet vergrendeld worden " en bij het deblokkeren komt de melding
" Fout Stromer kan niet ontgrendeld worden "
Maar de fiets is wel iedere keer vergrendeld of ontgrendeld, geeft mee een onzeker gevoel iedere keer bij deze melding
Heeft er iemand iets gelijkaardigs meegemaakt?


Merci

Re: Blokkeren via de App

Geplaatst: 25 jun 2018, 08:56
door Rik
Als je zeker wil zijn: sluiten als je van je fiets stapt via het omni-display (even op de knop duwen onder op de kader).
Zo hoef je ook niet onnodig je gsm boven te halen.

geen probleem hier met openen-sluiten via de app (Android).
Mss heeft de fiets nog geen deftige verbinding, was hier de eerste dag ook nog niet stabiel.

Re: Blokkeren via de App

Geplaatst: 26 jun 2018, 14:02
door Oregon
verbruikt de lock functie veel energie?

Re: Blokkeren via de App

Geplaatst: 26 jun 2018, 18:52
door Stromeur
Verwaarloosbaar in verhouding tot de capaciteit van de accu.

Re: Blokkeren via de App

Geplaatst: 26 jun 2018, 20:36
door Stargeezer
Theuni schreef: 23 jun 2018, 21:08 Hallo
vandaag een stromer st2 gekocht, alles loopt gesmeerd plezant om te fietsen.
heb enkel het volgende probleem, Als ik met de iphone App mijn fiets wil blokkeren sluit hij wel de fiets maar er komt altijd een foutmelding op mijn scherm " Fout Stromer kan niet vergrendeld worden " en bij het deblokkeren komt de melding
" Fout Stromer kan niet ontgrendeld worden "
Maar de fiets is wel iedere keer vergrendeld of ontgrendeld, geeft mee een onzeker gevoel iedere keer bij deze melding
Heeft er iemand iets gelijkaardigs meegemaakt?


Merci
Ja ik heb in het begin iets gelijkaardig meegemaakt, de batterij uit de fiets halen en afmelden op de stromer app, dan batterij opnieuw in de fiets, fiets aanzetten en even wachten tot deze 3G verbinding heeft en daarna opnieuw aanmelden op de app heeft bij mij dit probleem opgelost.
Sindsdien werkt het blokkeren en ontgrendelen via de app zonder foutmelding.

Re: Blokkeren via de App

Geplaatst: 01 sep 2018, 11:04
door Peterb
Hallo
Heb van deze week eindelijk mijne st2 stromer
Na 3maand wachten
Graag zou ik willen weten wa ik verkeerd doe
Ik kan mij nie registreren via de app voor deze fiets op slot te kunnen zetten
Kan iemand mij daar bij helpen aub
Gr
Ps wel zalige fiets om mee te rijden :ay

Re: Blokkeren via de App

Geplaatst: 01 sep 2018, 21:34
door Stromeur
Je dealer zorgt ervoor dat de Stromer aan jouw gegevens wordt gekoppeld. De koppeling tussen de Stromer en de OMNI app gebeurt via jouw e-mail adres. Als jouw dealer de registratie in de Stromer Portal heeft voltooid, ontvang je hiervan een bevestigingsmail van Stromer.

Heb je deze bevestigingsmail van Stromer ontvangen? Heb je bij het installeren van de OMNI app hetzelfde e-mail adres gebruikt?