Kentekenbewijs.

Plaats reactie
Atarist
Runner-up
Runner-up
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 mei 2018, 20:36

Ik heb mijn fiets op 22 mei opgehaald en op die dag is het kenteken ook op mijn naam gezet. Ik had verwacht dat het kentekenbewijs dan vrij snel naar mij toegestuurd zou worden maar tot nu toe heb ik niets ontvangen. Weet iemand toevallig of het normaal is dat het zo lang duurt?
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

... das best lang, zou binnen 2dagen op de mat moeten liggen! Je kan op mijnrdw.nl. https://www.rdw.nl/particulier/voertuig ... n-bekijken Je geregistreerde voertuigen bekijken, kan je meteen checken of de Stromer erbij staat!
+ST2S and n-joying it to the max...
Atarist
Runner-up
Runner-up
Berichten: 24
Lid geworden op: 21 mei 2018, 20:36

OK bedankt! Ik heb even gecheckt en mijn fiets staat er niet bij :ai
Bij het ophalen van de fiets heb ik wel een papiertje met een tijdelijke tenaamstellingcode meegekregen. Morgen de fietsenboer maar eens bellen, er is kennelijk iets mis gegaan.
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Lijkt me verstandig! Succes!
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dit duurt inderdaad veel te lang. Met die tijdelijke tenaamstellingscode Stromer je in ieder geval legaal, maar uiteindelijk moet dat kentekenbewijs er natuurlijk wel komen.

Ik rij inmiddels op mijn tweede Stromer en in beide gevallen ontving ik mijn kentekenbewijs binnen enkele dagen per post.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie