krasje op stuur

Plaats reactie
Rob77
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 mei 2018, 14:04
Locatie: Bommelerwaard

Hallo allemaal,

Na iets meer dan een week heb ik het voor elkaar. Een (klein) krasje op mijn stuur. Waarschijnlijk door een sleutel.
Het stelt niet veel voor en mogelijk is het maar iets wat OP de lak zit (ik voel geen diepte) maar ik ben er wel even sip van. Eerste kras niet leuk. Ik zou het graag willen wegwerken en vraag me af of er mensen zijn die weten wat voor het stuur van de stromer de beste stift is?
Zie rechts van claxon knop....
Bijlagen
kras.jpg
kras.jpg (296.33 KiB) 2019 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Rob77 op 01 jun 2018, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
ST2 Sport 2018-983Wh
44km enkel w.w.
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Ik heb goede ervaring met een watervaste zwarte stift. Op de bagedrager, maar ook op het stuur kun je kleine krasjes op die manier prima wegwerken.

Knipsel.PNG

Op andere plekken, of als de kras te groot wordt, ben ik zeer tevreden met custom (auto)lakstickers in de RAL kleur van de fiets. Zie http://www.stromerforum.nl/viewtopic.ph ... code#p7864

PS: de bijgeleverde lak van Stromer zelf was naadje... uitgedroogde prut.
Rob77
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 mei 2018, 14:04
Locatie: Bommelerwaard

Dank je. Heb het net even met, welliswaar ander merk, geprobeerd en ziet er acceptabel uit. Als je weet waar het zit zie je het na goed kijken. Anders niet denk ik.
ST2 Sport 2018-983Wh
44km enkel w.w.
Golvas

Als het niveauverschil je stoort, dan zou je de "krater" nog kunnen opvullen met matzwarte verf (dun penseeltje).
Plaats reactie