Stromer forum 21.05.18 1 jaar online

Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Oregon schreef: 27 mei 2018, 17:18 Dit forum heeft mij over de streep getrokken om een Stromer te kopen. Het forum heeft mij ook even doen twijfelen daar de veel voorkomende problemen maar definitief over de streep getrokken door de vele mooie verhalen en filmpjes.
Same here; keek eerst naar een "opvoerbare" E-bike, maar toch de overstap naar een volwaardige Speed pedelec gemaakt. De keuze voor Stromer heeft er nog even om gehangen (Klever), echter dit forum en alle info + de fiets zelf hebben mij overtuigd en een modelletje 2016 is voor mij prima om mee te beginnen 👍🏽
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik denk ook dat dit écht de kracht is van deze Stromer community: de meningen zijn eerlijk en onderbouwd. Of het nu ervaringen zijn die we delen, omdat we onszelf helemaal gek genieten op de Stromer, of dat er sprake is van een storing of probleem waarbij Stromer echt aan de bak moet om het op te lossen. Wat het ook is, het wordt correct onderbouwd en in het juiste perspectief geplaatst en ik denk dat juist dit ervoor zorgt dat iedereen het gevoel heeft dat-ie een weloverwogen beslissing kan nemen m.b.t. de aanschaf.

En dan blijven die "iedereens" ook nog eens gezellig hangen op het forum voor een meeting, foto's, filmpjes, testritten, modificaties, het helpen van andere forumleden of wat dan ook :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Als nieuw lid, (maar al langer meelezend) kan ik beamen dat de sfeer hier goed is, zeker tov andere fora. Veel interessante verhalen, en vooral de ongedwongenheid (is dat Nederlands?)

Door de positieve verhalen hier (en het toch wel heel mooie uiterlijk) heb ik me laten verleiden tot een aankoop. Om Silvia teleur te stellen; het is toch een st5 geworden; dus helaas geen extra grote forum bijdrage van mij; echter mocht er nog financiering van het forum nodig zijn, mijn vakantiegeld is nog niet helemaal op :D

Allen dank voor de goede sfeer en informatieve gezelligheid!
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Gefeliciteerd met onze community verjaardag.
Virtueel een taartje gegeten en een kaarsje uitgeblazen.
Daarna nog een liedje gezongen en hoera voor Sylvia geroepen.
Nog veel plezier in ons tweede forum jaar.
Dat er nog vele verhalen, ontmoetingen, tips en achtergronden mogen worden gedeeld. Hiephiephoera.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Stroompje
Expert
Expert
Berichten: 194
Lid geworden op: 22 apr 2018, 08:53
Locatie: Twente

Quote Stromeur:

download/file.php?id=3403

Weer eens een andere manier om je fiets te veren. Vul met (een deel) helium en je zweet over de weg. :lol:

Ik sluit me, als recente toetreder tot dit forum graag aan bij de vorige Posts.
Fantastisch, behulpzaam, goede sfeer en altijd goed de ervaringen van anderen te vinden en gebruiken.
We hebben 2 langdurige problemen (dus al 4 jaar in onze fietsen voorkomend) m.bv. informatie inmiddels kunnen oplossen, en tal van andere verbeteringen zitten nog in de pijplijn.
2 Stromer ST2s sinds september 2018; Bodyfloat, Spurcycle, Shockstop, Rokform, Winglights, Rizoma spiegel
Gebruikersavatar
Stroompje
Expert
Expert
Berichten: 194
Lid geworden op: 22 apr 2018, 08:53
Locatie: Twente

Zweeft over de weg . .
Typen op een iPhone valt niet mee :bh:
2 Stromer ST2s sinds september 2018; Bodyfloat, Spurcycle, Shockstop, Rokform, Winglights, Rizoma spiegel
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Gelukkige verjaardag iedereen :cool2: , ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van deze leuke community :ay
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Er is een tijdje geleden gesproken over een forum meeting om stil te staan bij het 1 jaar bestaan. Dat is toen even geparkeerd omdat Stromeur zo nodig op vakantie moest ( ;p )... maar van uitstel moet natuurlijk geen afstel komen!

Ik kan in augustus en september nu nog in principe elk weekeind... Wie gooit een balletje op?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Gefeliciteerd Sylvia en wij allen dat we onze ervarinfen zo goed kunnen delen op dit mooie Stromer forum en van elkaar kunnen leren!
Ik lees de berichten graag, vooral ieders belevenissen! De technische ook, ik leer er graag van, alleen pas ik het niet toe (maar het kan ooit van pas komen). Mijn stromer is er een zonder toeters en bellen, het enige wat er extra op zit is een knogg lamp. En mijn Stromer heb ik nu bijna 2 jaar eind juli en die heeft niets ingrijpends ondergaan behalve een nieuwe sensor, 10000 km met de big bens gereden, 3000 met de continental winter, zelfde ketting sinds de start, hopelijk blijft dat goed gaan...
Ik heb hem tot nu toe 1 keer gewassen. Klinkt alsof ik niet van mijn stromer hou maar niets is minder waar! Ondertussen lees ik graag over al jullie avonturen en tips. Dank daarvoor!!
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Zo’n BBQ om iedereen in het live te zien lijkt me leuk. Iemand ervaring met het organiseren van dit soort zaken? Mijn tuintje (Amersfoort ) Is gezien de beplanting helaas ongeschikt. Voor een groep groter dan 8 man.

Ik heb wel twee hele grote BBQ’s die met onze straat BBQ gebruiken worden (twee rechthoekige bakken op pootjes ca meter lang). Deze kan ik meenemen.

Count me in!
Plaats reactie