Stromer forum 21.05.18 1 jaar online

Lomito

Stromeur schreef: 28 jun 2018, 13:52 Stromeur neemt een tentje mee. :)
Oké... voor wie geen tentje heeft of matrasje/slaapzak, er is hier nog een logeerkamer beschikbaar.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik kan zonder problemen een tent meenemen en matrasje en slaapzak zijn ook geen probleem, dus geef die kamer in eerste instantie maar aan een ander.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Er is plek voor ca. 5 tentjes, 2 in gebruik (Stromeur en FreddyH).
Gebruikersavatar
Stroompje
Expert
Expert
Berichten: 194
Lid geworden op: 22 apr 2018, 08:53
Locatie: Twente

Hallo Lomito en andere organisatoren,

Mijn vrouw en ik zouden er graag bij zijn, alleen al om de mens achter de berichten in levende lijve eens te ontmoeten, maar andere verplichtingen voor de zaterdag, gekoppeld aandeel grote reisafstand maken het voor ons onmogelijk.

Veel plezier a.s. zaterdag.
En Sylvia, dank voor je grote inspanningen om dit forum op te zetten en zo prima te behoren als nu het geval is.
2 Stromer ST2s sinds september 2018; Bodyfloat, Spurcycle, Shockstop, Rokform, Winglights, Rizoma spiegel
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Mag ik ook blijven slapen? Ik ga morgen even kijken of mijn tentje het “nog” doet.

Tentje al bijna 2 jaar niet gebruikt. Dus ff checken.
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Ha Chris,

zaterdagavond word ik na de pannenkoekenbakker (Slijk-Ewijk) al gelijk in Herveld afgezet.
Dus het zou zo maar eens kunnen dat ik al tussen 18.00 en 19.00 er ben.
Ik zal bewust de pannenkoek als voorafje nemen.....en sluit graag bij de BBQ aan.

Heb wel de Brompton bij me; moet 's avond nog even naar huis peddelen.

Kan ik vrijdagavond centjes overhandigen ?
Tot morgen,
Reinout
Bijlagen
Geen Stromer; fietst wel heel lekker en optimaal voor in/met het OV
Geen Stromer; fietst wel heel lekker en optimaal voor in/met het OV
hpim3383.jpg (108.37 KiB) 2043 keer bekeken
Lomito

Dat frame... :lol: Qua BBQ had ik al op je gerekend. :cool2:
jjj schreef: 28 jun 2018, 20:00 Mag ik ook blijven slapen? Ik ga morgen even kijken of mijn tentje het “nog” doet.

Tentje al bijna 2 jaar niet gebruikt. Dus ff checken.
Als het tentje het niet doet hebben we hier nog plan B voor je.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 28 jun 2018, 20:43 Dat frame... :lol:
De Brompton is wel al sinds heel veel jaar één van de meest compact opvouwbare vouwfietsen die er zijn. Voor een beetje comfortabel berijdbaar exemplaar betaal je al snel dik over de 1.000 euro.

220px-Folded_Brompton_bicycle,_Bristol_and_Bath_Science_Park_(cropped).jpg
220px-Folded_Brompton_bicycle,_Bristol_and_Bath_Science_Park_(cropped).jpg (29.5 KiB) 2016 keer bekeken

Zeker in de tijd dat de NS ineens geld ging vragen voor het vervoer in de trein van iedere vouwfiets (ongeacht het ingeklapte formaat), was de Brompton ideaal, want die kon je in een bij te bestellen tas frommelen, waarmee het geheel a: voor de conducteur niet langer herkenbaar was als vouwfiets en b: nog steeds beduidend kleiner was dan gratis te vervoeren kinderwagens...


Verder lijkt het erop dat ik een aantal nieuwe "koppen" ga ontmoeten tijdens de BBQ.
Leuk, leuk, leuk! Nogmaals veel dank voor je initiatief Lomito!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Stromeur schreef: 28 jun 2018, 23:43 Verder lijkt het erop dat ik een aantal nieuwe "koppen" ga ontmoeten tijdens de BBQ.
Onlangs heb ik eens de namen geteld van de forumleden die ik IRL gezien/gesproken heb... 27! :bp:
Zaterdag kennismaken met Wiebe...
Lomito

Zalm ligt in de koelkast... van wand tot wand. :hy:
Zelfs de visboer begon te watertanden toen hij de bereidingswijze hoorde :lol:
Lomito schreef: 27 jun 2018, 21:49 Definitieve deelnemerlijst (vet is bevestigd):
1. Stromeur
2. Lomito
3. Reinout-ST3

4. JJJ
5. Wiebe
6. Stromend
7. Louis-ST2
8. mhuibers
9. FreddyH
10. Eric1971
11. Paultje
12. Lamkram


Jos/Nelis van Dikkenberg komen na winkelsluiting een biertje pakken, Marco Verkerk komt later op de avond even gedag zeggen.
Plaats reactie