Stromer forum 21.05.18 1 jaar online

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

"Bedenk dat dit plein 50.000 auto's per dag verwerkt. Wij zien deze rotonde dan ook helemaal niet als een hotspot."

Da's nou net het hele probleem: dat de gemeente hem niet ziet als hotspot. Dit is zo ongeveer de enige rotonde in Nederland die doet denken aan Place Charles de Gaulle in Parijs (waar de Arc de Triomphe staat).
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Zaterdag 30 juni a.s. wordt de verjaardag van ons forum gevierd in Herveld met de eerste Stromer Forum BBQ. De weersvooruitzichten zijn goed zodat we hier achter in de tuin bij elkaar kunnen komen. Voor de mensen die van ver komen is er de mogelijkheid om een tentje op te zetten of eventueel in de afgeschermde carport te blijven pitten.

Stromeur (Sylvia) zal van de partij zijn om felicitaties in ontvangst te nemen. Het weekend valt ook samen met het uitzwaaien van Reinout die een half jaar uitgezonden wordt. Op vrijdagavond 20:00 uur hebben we met Reinout afgesproken voor een borrel bij stadsbrouwerij De Hemel in Nijmegen. Zaterdagavond heeft Reinout al een andere afspraak maar sluit later op de avond aan.

Zaterdag kunnen jullie bij mij thuis terecht vanaf 17:00 uur en dan beginnen we met de BBQ zo rond 19:00 uur en eindigen de avond met een vuurkorf en sterke verhalen. De kosten voor de BBQ zijn € 20 per deelnemer, dat is inclusief drankjes. Je kunt je hieronder intekenen waarna ik je een PB stuur met het rekeningnummer. Geef even aan of je wilt blijven pitten en of je met een tentje komt.

Nog enkele huishoudelijke mededelingen:
- gezien de beschikbare ruimte is de mogelijkheid tot inschrijven beperkt tot 25 personen
- voor wie met de auto komt het verzoek om een eigen tuinstoel en bord/bestek/beker mee te nemen
- auto's kunnen (na uitladen) schuin tegenover op het kerkplein bij de Willibrordusstraat geparkeerd worden
- fietsen kunnen hier uiteraard opgeladen worden en 's nachts binnen gestald

Voorlopige deelnemerlijst (vet is bevestigd):
1. Stromeur
2. Lomito
3. Reinout-ST3

4. JJJ
5. Jos van Dikkenberg
6. Stromend
7. Louis-ST2
8. Lamkram
9. FreddyH
10.Eric1971
11. Paultje
12. Pieter
Laatst gewijzigd door Lomito op 25 jun 2018, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Bij deze definitieve bevestiging dat ik kom. Ik neem een paar tuinstoelen mee en genoeg chocoladetaart voor iedereen als toetje :ba :ba :ba :ba
(en een camera + statief voor een groepsfoto)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Eric1971
Veteraan
Veteraan
Berichten: 300
Lid geworden op: 30 mar 2018, 03:24
Locatie: Herveld

Bij deze ik ben ook van de partij 😬😬😬
ST1X mica Orange 2018 20” sport / bodyfloat / ergohandvaten/ 2x Oliebback Classic / Ultegra 10sp 11/28
woon-werk 25km enkel :d3:
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

jjj doet graag mee (Jeroen dus) ik kom vanaf Amersfoort en kan drie (max 4) extra meerijders oppikken. Ik heb twee BBQ's bij me en een tuinstoel.
Lomito

Lomito schreef: 25 jun 2018, 09:49 Zaterdag 30 juni a.s. wordt de verjaardag van ons forum gevierd in Herveld met de eerste Stromer Forum BBQ. De weersvooruitzichten zijn goed zodat we hier achter in de tuin bij elkaar kunnen komen. Voor de mensen die van ver komen is er de mogelijkheid om een tentje op te zetten of eventueel in de afgeschermde carport te blijven pitten.

Stromeur (Sylvia) zal van de partij zijn om felicitaties in ontvangst te nemen. Het weekend valt ook samen met het uitzwaaien van Reinout die een half jaar uitgezonden wordt. Op vrijdagavond 20:00 uur hebben we met Reinout afgesproken voor een borrel bij stadsbrouwerij De Hemel in Nijmegen. Zaterdagavond heeft Reinout al een andere afspraak maar sluit later op de avond aan.

Zaterdag kunnen jullie bij mij thuis terecht vanaf 17:00 uur en dan beginnen we met de BBQ zo rond 19:00 uur en eindigen de avond met een vuurkorf en sterke verhalen. De kosten voor de BBQ zijn € 20 per deelnemer, dat is inclusief drankjes. Je kunt je hieronder intekenen waarna ik je een PB stuur met het rekeningnummer. Geef even aan of je wilt blijven pitten en of je met een tentje komt.

Nog enkele huishoudelijke mededelingen:
- gezien de beschikbare ruimte is de mogelijkheid tot inschrijven beperkt tot 25 personen
- voor wie met de auto komt het verzoek om een eigen tuinstoel en bord/bestek/beker mee te nemen
- auto's kunnen (na uitladen) schuin tegenover op het kerkplein bij de Willibrordusstraat geparkeerd worden
- fietsen kunnen hier uiteraard opgeladen worden en 's nachts binnen gestald

Voorlopige deelnemerlijst (vet is bevestigd):
1. Stromeur
2. Lomito
3. Reinout-ST3

4. JJJ
5. Jos van Dikkenberg
6. Stromend
7. Louis-ST2
8. Lamkram
9. FreddyH
10. Eric1971
11. Paultje
12. Pieter
13. mhuibers
14. Wiebe
15. Marco Verkerk
Laatst gewijzigd door Lomito op 25 jun 2018, 21:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Zaterdag kom ik ook BBQ'en. Gezellig.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

/waves

:d3: :az
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Jullie kennen er hier wat van met die datums hoor, 30 juni is men verjaardag en dan komt er dus al volk naar ons thuis om te pintelieren. Amuseer jullie daar en breek Lomito's tuin niet af :cool2:
Lomito

Daar hoef je niet bang voor te zijn, de tuin is momenteel meer een bouwplaats met grote bergen zand/klei/straatstenen... Ik ben vandaag begonnen de tuin een beetje op te ruimen en begaanbaar te maken voor komende zaterdag.

Ik ben benieuwd of er nog zuiderburen de helse tocht naar het Betuwse durven te ondernemen, jve66816 of Bartgo wellicht...
Plaats reactie