Au! Met 45 km/u in en over een aanhanger...

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mark78 schreef: 14 jul 2018, 21:54 @stromeur dit is de nieuwe fietssnelweg tussen Groningen en Haren. Moet uiteindelijk helemaal naar Assen gaan doorlopen.
Nice! :cool2:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Mark78 schreef: 14 jul 2018, 21:26 :bp: Woo-hoo eindelijk weer op de stromer... Ruim 8 weken gemis. Nog wat stijf in de benen maar dankzij de dealer met een leen st2 weer mobiel!
Wat fijn! Viel het mee je eerste rit na die weken? Veel plezier weer met fietsen- en behouden ritten!
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Fijn datje terug op de baan kan. Geniet van de fiets en de mooie snelweg
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Fijn te horen dat je weer Stromert Mark78. Succes met op kracht komen en veilige kilometers.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Sterkte Mark met het herstel en top meteen weer op de Stromer. Hopelijk wordt/is ook de letselschade goed geregeld.
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Dank allemaal voor de fijne woorden! Vandaag voor het eerst in 2 maanden weer op de leen-stromer naar het werk gereden. Ging goed, wel wat meer krachtinspanning moeten geven dan voor het ongeluk. Spierkracht is nog niet de oude. Wel een veel mooiere route gereden die slechts 5 minuten meer tijd kost en veel minder risico oplevert.
:ay
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Golvas

Volgens mij is de beste route de route met de meest evenwichtige mix van de betere fietspaden en een minimum aan risicovolle punten ... da's dus meestal niet de kortste ... ;)
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

@Golvas:

De grap is, ik kom nu eigenlijk in bijna niet meer over fietspaden. De bromfietspaden die ik moest nemen op de oude route waren vrijliggende paden naast de doorgaande weg waar veel woningen en bedrijven aan staan. Bij ieder pand een oprit naar de doorgaande weg, dus veel kans op kruisend verkeer. Bovendien tussen fietspad en de doorgaande weg een bomenrij waardoor het autoverkeer niet vrij zicht heeft op het fietspad.

Ik ga nu via kleine wegen tussen de weilanden door. Hier staan enkel een paar boerderijen. Je kan goed zien of er wat de weg op wil rijden. Vandaag was ik in 40 minuten van Groningen naar Assen. in plaats van 38 voorheen.
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Mijn oorspronkelijke route ging ook over brom/fietspaden. Maar door de enorme drukte met schooljeugd daar neem ik nu ook al jaren een iets langere route tussen de weilanden. Fietst veel relaxter!

Fijn dat jij ook een betere route gevonden hebt!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Zo is alweer een hele tijd geleden dat ik hier een update heb geplaatst. Was ook geen reden voor, er was nog niets gewijzigd in mijn status. Persoonlijk heb ik alle fysieke ongemakken nu wel zo'n beetje achter de rug. De enkel is volledig hersteld, het middenvoetsbeentje is zo nu en dan vervelend, maar heb er geen erge beperking van.

De st2 is echter nog altijd niet helemaal de oude.. Na de zomervakantie was deze weer terug in huis. Echter het spuitwerk liet wat te wensen over en er waren nog een paar kleine dingetjes. Zo sloot het batterijvak niet mooi en makkelijk en was er een kier bij de afdekplaat van de onderbuis. Dus de st2 was weer terug naar de fm. Vanavond bericht gekregen dat het niet goed zit met het frame. Er is toch een en ander in het frame beschadigd waardoor de het batterijvak en afdekplaat niet in orde kunnen komen. Maandag komt de schade expert en die zal de st2 naar alle waarschijnlijkheid total loss moeten verklaren omdat Stromer geen frames vervangt.

Flink balen voor mij, als ook voor de fm die al heel wat uurtjes in mijn fiets heeft gestoken. In de tussentijd trouwens heel coulant al ruim twee maand een leenfiets (eerst een st2 en nu een st2s). Dus gelukkig nog steeds fijn aan het doorstromeren.

Maar dan komt er nu natuurlijk wel een grote beslissing aan.. Wat wordt 't als de St2 total loss is, het aanschafbedrag krijg ik dan terug (enra allrisk en geen schuld aan 't ongeval).
Maar ja, wat gaan we dan met dat geld doen? Het zal toch minstens een st2 weer worden. Nu wel een 2018 model. Of... toch een st3? Moet nog wel even afwachten wat er uit komt natuurlijk. Maar keuzestress is nu al leuk.
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Plaats reactie