Au! Met 45 km/u in en over een aanhanger...

Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Niet de test die IEMAND hoopt te maken maar ik mag best stellen dat die LaZer Anverz pas net op de markt is en heeft bewezen te doen waarvoor bedoeld !
Ook de alombekende Abus Pedelec+ heeft wat dat betreft haar sporen reeds verdiend....zo op te maken uit de diverse stuiters/glijers/ongelukken de de dragers ervan hebben ondervonden.

Nogmaals sterkte
Reinout
gillflyer
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 jan 2018, 18:28
Locatie: Rtslr

Veel beterschap toegewenst. Ik eis meer mijn plaats op de rijbaan op, zo zie ik meer maar vooral de anderen mij beter.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Veel beterschap toegewenst. De lichamelijke schade valt, gezien de omstandigheden, best mee denk ik. Een geluk bij een ongeluk, zeggen we dan.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Roos
Expert
Expert
Berichten: 173
Lid geworden op: 26 okt 2017, 22:21

Oeee jee wat een heftige val. Ik ben blij dat je ons dit nog schrijven kan en niet tegen de bus aan zat. Heel veel sterkte met je herstel, ik snap dat je heel erg geschrokken bent. Hopelijk heb je op redelijke termijn weer een fiets en helm en laat je ons dan weten hoe het met fietsen gaat? Veel sterkte! Hartelijke groet, Roos
ST2 rijder sinds juli 2016. Ik gebruik de Stromer vooral voor woon-werk verkeer.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

En wat een geluk dat je in de berm terechtgekomen bent! Op het fietspad is serieus minder gaaf :shock:

Heel veel sterkte! En hopelijk krijg jij minder gez*!k met de (verzekering van de) tegenpartij dan ik... Tip: schakel direct je rechtsbijstandverzekering in als je die hebt, bij mij heeft de financiele afwikkeling 10 maanden geduurd terwijl het vanaf de eerste minuut 200% overduidelijk was hoe de schuldkwestie was :bn:
Ik nie snap nie...

Maar het allerbelangrijkste is nog dat je er relatief goed vanaf gekomen bent. Nogmaals sterkte met je herstel!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

Al een geluk ben je er zelf heelhuids vanaf gekomen, succes met de afwikkeling van je fiets, dat doet misschien nog het meeste pijn....
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Lomito

FreddyH schreef: 15 mei 2018, 20:07 Tip: schakel direct je rechtsbijstandverzekering in als je die hebt, bij mij heeft de financiele afwikkeling 10 maanden geduurd terwijl het vanaf de eerste minuut 200% overduidelijk was hoe de schuldkwestie was :bn:
Mijn ervaringen met de rechtsbijstandverzekering van de tegenpartij was dat het geen partij was, met gemak aan de kant gezet. Ik heb zelfs een keer 100% gewonnen terwijl de tegenpartij van rechts kwam maar alle mogelijkheden om een botsing te voorkomen gemist had... In dit geval is een rechtsbijstandverzekering ook niet nodig.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 15 mei 2018, 20:20 In dit geval is een rechtsbijstandverzekering ook niet nodig.
In mijn geval werd ik van mijn SP gereden door een automobilist die ging parkeren (= bijzondere verrichting) en waarbij ze over de fiets-suggestiestrook naar die parkeerplek toe moest. Omdat ze ineens ging remmen zonder dat er direct zichtbare aanleiding was, kwam ik dus naast de auto (ik reed erachter, op hetzelfde tempo). Toen ik er eenmaal naast zat ging ze nogal abrupt naar rechts om te parkeren. Maar daar zat ik dus tussen.
Afijn: rechtdoor op dezelfde weg en zij maakt een bijzondere verrichting dus moet alles en iedereen voorrang geven. Maar toch heeft dat feestje 10 maanden geduurd voor de afwikkeling. Ze hebben nog geprobeerd om mij 50% aansprakelijk te stellen "omdat de bestuurder van de auto richting aangegeven had" :lol:
Totaal kansloos, maar het werd toch geprobeerd en het rekt het proces al snel weer een paar maanden op...

De allermooiste verklaring van de bestuurder vond ik nog: "hij reed op een fiets die maar liefst 45 km/h kan!", waarop ik vriendelijk gereageerd heb met: "zij reed in een auto die zelfs 160 km/h kan. Dus?" :aq

Maar goed, laat ik dit draadje verder niet vervuilen met een ondertussen begraven frustratie van bijna 2 jaar geleden.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Marco Verkerk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 312
Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
Locatie: Arnhem
Merk SP: Stromer ST2

Sterkte Mark!
Stromer ST2 sinds okt. 2016 :D, Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lomito schreef: 15 mei 2018, 20:20 Mijn ervaringen met de rechtsbijstandverzekering van de tegenpartij was dat het geen partij was, met gemak aan de kant gezet.
Of dat werkt hangt niet alleen af van hoe mondig en goed geïnformeerd je bent (dat zal in jouw geval geen probleem zijn, voor mij b.v. ook niet), maar ook van of je er zin in hebt om er zelf met getouwtrek aan de gang te gaan.

Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, maar ik heb totaal niet de illusie dat de eerste de beste jurist (het is nooit direct een advocaat als het via je verzekering gaat) de zaakjes beter, sneller en strakker regelt dan ikzelf. Sterker nog: meer en meer rechtsbijstandsverzekeraars sturen actief op schikkingen aan, zelfs als je zou 100% zeker zou hebben gewonnen wanneer je de zaak voor laat komen. De verzekeraar wil er gewoon zo goedkoop mogelijk vanaf en ook dat is iets om rekening mee te houden.

Maar: ik heb bij een juridisch conflict géén zin in al het gezeik er omheen en ik vind het nuttig dat de andere partij weet dat er een jurist op zit, dus ik gebruik een jurist van de verzekering vooral om brieven te schrijven met een inhoud die ik zo ongeveer gedicteerd heb, zonder dat de jurist in kwestie dat door heeft. Ik voer dus mijn eigen zaak, via de pen en het briefhoofd van de jurist. Het is een soort halve-ontzorging, dat ik zo'n verzekering heb.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie