Gedaan met wachten

Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

Stromeur schreef: 03 mei 2018, 10:55 Hey Ebiker, top dat het gelukt is! Leverdatum 9 mei, lekker hoor. Dat is te overzien. :ay
Bedankt Stromeur, hij heeft me een zeer mooie deal aangeboden, dus maar ineens de bodyfloat 2.1 er mee laten opzetten, aangezien dat iedereen dit toch zeer goed materiaal vindt. :d3:
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Die BodyFloat daar ga je absoluut geen spijt van krijgen, dat ding is geweldig.

Ik ben vooral blij dat jij nu weer blij bent. Als je zo'n grote aankoop doet, en je gaat je er rotter en rotter door voelen, en er stress van krijgen, terwijl zo'n aanschaf juist LEUK moet zijn; dat hoort niet. Mooi dat je gevoel nu in één dag tijd, met een fijne dealer en volgende week een fraaie Stromer op je stoep, weer 180 graden is gedraaid :az
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Wel raar verhaal van die dealer in Hoogerheide.
Hij staat niet eens vermeld bij Stromer als dealer, daar zou ik zowieso toch wat voorbehoud mee hebben. Wat met garantie en kennis? Vermoed niet dat ie er veel zal verkopen.
En als de (meeste) officiele dealers al een wachtlijst hebben waarom zouden ze dan überhaupt doorverkopen aan een grijze dealer?

Toch blij voor je dat het is goedgekomen, veel fietsplezier.
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

jve66816 schreef: 03 mei 2018, 21:08 En als de (meeste) officiele dealers al een wachtlijst hebben waarom zouden ze dan überhaupt doorverkopen aan een grijze dealer?
Snelle omzet zonder het gedoe van de nazorg. En interen op zijn eigen voorraad deed de doorschuivende dealer niet, want hij had 'm evenmin op voorraad.

Ik denk ook dat Ebiker beter af is bij een officiële Stromer dealer. Uitgebreide ervaring met en specifieke kennis van Stromers is onmisbaar als je je klanten goed van dienst wil zijn. (Wat dat betreft zit je bij de nieuwe dealer op rozen: snelle service, alle gangbare onderdelen gewoon op voorraad en vervang-Stromer indien nodig, voor als er onverhoopt toch eens wat mis is.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Ebiker schreef: 03 mei 2018, 18:29
Zebbernaut schreef: 03 mei 2018, 17:16
Ebiker schreef: 03 mei 2018, 10:00 Nu ga ik maar eens slapen, want heb net een nachtshift (22:00 - 06:00) achter de kiezen. :ck:
En dan ben jij om 10u nog wakker?? Als ik de nacht heb gedaan (zelfde uren als jou) gaat het licht toch uit na mijn stromerritje huiswaarts hoor :ck:
Ja hoogstwaarschijnlijk niet kunnen slapen van de stress/adrenaline van de laatste tijd die het met zich meebracht, nog wakker gelegen tot 11:30, om dan in slaap te vallen tot een uur of 2 smiddags , dus dat zal ik wel voelen deze nachtshift dat eraan komt :ai
Ik begrijp je volledig, ook ik zit vaak met die fiets in mijn hoofd (je kent mijn ellende verhaal wel van het ST2 forum), ik hoop echt dat er eens een einde aan gaat komen, het doet spijtig genoeg wat met een mens en het zou niet mogen. Die shiften helpen er idd niet bij bij mij.
Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

Ja in jou geval zou ik ook gek worden, ik had persoonlijk al veel sneller een nieuwe fiets gevraagd of een deugdelijke oplossing. Ik begrijp dat die mensen hun best doen, maar wat jou overkomt met je st2 is me ook net wat teveel van het slechte... en inderdaad , shift is dan in dat geval nog een extra vermoeiende factor :bb
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Ebiker
Expert
Expert
Berichten: 281
Lid geworden op: 17 nov 2017, 15:37
Locatie: Huijbergen

jve66816 schreef: 03 mei 2018, 21:08 Wel raar verhaal van die dealer in Hoogerheide.
Hij staat niet eens vermeld bij Stromer als dealer, daar zou ik zowieso toch wat voorbehoud mee hebben. Wat met garantie en kennis? Vermoed niet dat ie er veel zal verkopen.
En als de (meeste) officiele dealers al een wachtlijst hebben waarom zouden ze dan überhaupt doorverkopen aan een grijze dealer?

Toch blij voor je dat het is goedgekomen, veel fietsplezier.
Ja inderdaad raar verhaal.., ik had die dealer voornamelijk gecontracteerd omdat ik met een inruil fiets zat , die ik daar destijds had gekocht. Achteraf gezien had ik die deal natuurlijk nooit mogen sluiten, en maar goed ook want nu zit ik bij een dealer die eer aandoet aan de fiets en me behandelt zoals het een goede dealer betaamt. Echt topservice, niet gelogen op hun site.

Tegenover die andere dealer die me gewoonweg stond uit te lachen, heb ik gewoon ook maar even zijn vet gegeven. (Of dat hij het zich aantrekt weet ik niet, maar dat kan me allerminst intresseren, geen euro krijgt die man nog van mij, en elke klant die ik daar kan weghouden zal ik met plezier doen)
Zwarte st2 2018 - 983 wh - bodyfloat - ww: 28 km, scheldelaan - home

Levering: 09/05/2018 :cool2:
Plaats reactie