KBC Autolease wachten

Plaats reactie
TimB
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 apr 2018, 08:31

Hey,

Misschien ben ik gewoon heel ongeduldig :) maar heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt nadat je offerte naar KBC hebt gestuurd, vooraleer je antwoord (leasingofferte) krijgt? Heb vorige week offerte binnen gedaan en zit nog steeds te wachten.

(ja gewoon heel ongeduldig om een stromer te hebben :aq )
gillflyer
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 jan 2018, 18:28
Locatie: Rtslr

Geen idee, maar ik lees hier over op het forum dat de kentekenplaten via de fietsleasing wel even kunnen duren.
En als je denkt dat je lang moet wachten op de leasingmaatschappij dan weet je nog niet eens de leverdatum van je Stromer die ook op loopt in de maanden ;)
TimB
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 apr 2018, 08:31

ja, ik weet het :)
pcrispey
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 110
Lid geworden op: 15 feb 2018, 08:49

Het duurt allemaal lang zeer lang voordat je je fiets hebt.
Mijne loopt via B2Bike lease en alles is reeds opgestart half Januari. We zijn nu 19 April en ik heb nog geen fiets...
Veel succes nog met het wachten.
Oregon
Expert
Expert
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 okt 2017, 22:56
Locatie: Belsele

Bij ons op het werk werken ze ook met KBC lease. Voor de effectieve start was het ook ongeduldig wachten. Er werd ook zoveel onwaarheden gezegd tot zelfs de tabel van pedelec vergeten te beschrijven. 14 dagen geleden heb ik uiteindelijk de offerte mogen opsturen en een week later kreeg ik definitieve bevestiging.
Maar mijn fiets was al van daarvoor besteld. Mijn dealer krijgt 8 ST2 LTD binnen en ik denk dat hij er vanuit ging, als het misloopt met zijn leasing krijg ik die toch verkocht.
Levertijd is week van 7 mei, maar ik ben nog niet gaan vragen of dit zo blijft of ondertussen al is opgeschoven naar een latere datum.
Stromer ST2 LTD 'Silver Bullet-2x30km woon-werk
Plaats reactie