Leveringsproblemen

hannesvt
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:41

Mijn Stromer ST2 is eindelijk na 4 maanden aangekomen in de winkel.
Nu vertelde ze mij echter wel dat Stromer eerst mijn account moet linken aan de omni van de nieuwe fiets.
Ik had voordien al een account op mijn vorige st2 maar die is pertotal gereden.
Iemand een idee hoe lang dit weeral zal duren?
gillflyer
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 119
Lid geworden op: 25 jan 2018, 18:28
Locatie: Rtslr

Je dealer kan dit meteen voor je doen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Inderdaad. Duurt maximaal 10 minuten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
hannesvt
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:41

juist in de winkel geweest en hun uitleg is dat Stromer zelf de fiets nog op naam van de winkel moet zetten en zij dus nog niets kunnen doen.
Zij kunnen blijkbaar enkel mailen met Stromer en niet bellen, dus het is afwachten... :roll:
Iemand per toeval de telefoonnummer van deze dienst of van Stromer? Dan bel ik zelf wel. :D
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

hannesvt schreef: 19 apr 2018, 11:42 Zij kunnen blijkbaar enkel mailen met Stromer en niet bellen, dus het is afwachten... :roll:
Iemand per toeval de telefoonnummer van deze dienst of van Stromer? Dan bel ik zelf wel. :D
Stromer heeft een hotline voor dealers, ik heb dat telefoonnummer ook, dus ik weet dat het bestaat en dat-ie wordt opgenomen. (Ik mag het nummer alleen niet vrijgeven, helaas.)

Verder gebeurt alles elektronisch, fiets op naam van de dealer zetten, jouw e-mail adres en andere gegevens aan de Stromer koppelen. Het is echt allemaal zo gepiept, rechtstreeks in het systeem van Stromer, dus de dealer weet duidelijk niet wat-ie aan het doen is.

Ter illustratie: ik heb vorig jaar mij ST1 X doorverkocht. Toen ik er met de koper uit was heb ik mijn dealer gebeld, de koper aan de telefoon gegeven en 5 minuten later was de Stromer aan zijn OMNI app gekoppeld, kon-ie dat mooi ook even testen voordat hij 'm mee nam. Zo rap kan het dus allemaal.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
hannesvt
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 apr 2018, 17:41

Het probleem is dat mijn st2 nog niet op naam staat van de winkel (Fiets Herentals-België) en zij mijn mailadres dus nog niet kunnen koppelen.
Zij hebben naar eigen zeggen gisteren morgen om 9 uur er een mail voor gestuurd om dit in orde te krijgen maar hebben tot nu toe nog geen reactie gekregen van Stromer.
Zij zouden blijkbaar ook niet meer kunnen bellen omdat er niemand meer achter de telefoon van Stromer zit, daarom dat ik zelf eens wilde proberen te bellen zodat ik mijn st2 vandaag nog zou kunnen gaan afhalen...
Plaats reactie