Stromer-ontmoetingen in het wild

Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Golvas schreef: 03 nov 2018, 11:20
Tomasj schreef: 03 nov 2018, 11:08 KMC heeft ondertussen reusable missing links in 11 - speed
Klopt, ik heb ze liggen ... ze kosten rond de € 9 voor een setje van twee.

Afbeelding

Nu, de vraag was of je de origineel gemonteerde missing link gaat hergebruiken bij de volgende kettingwissel ?
Ik heb online wat gezocht, maar kan ze online nog nergens vinden... heb je een linkje wellicht?
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Golvas

Calimero schreef: 07 nov 2018, 19:27 heb je een linkje wellicht?
Geen probleem, alstu ! ;)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Lomito schreef: 07 nov 2018, 17:41 Vandaag een busje vol Stromers ontmoet in de Hoofdstraat van Herveld... ofwel Stromer-vertegenwoordiger Frans die voor een dichte deur stond omdat het vrolijke duo Dankdag wil vieren en daarom de tent een hele dag gesloten heeft. Ik heb Jos en Nelis gisteren op het hart gedrukt dat zij een extra grote donatie in het collectezakje moeten stoppen... ze hebben dit jaar zoveel Stromers verkocht dat ze hun dankbaarheid best in klinkende munt mogen omzetten. :bj
Met alle respect voor welke religie dan ook; maar dit is toch niet meer van deze tijd??
Zet dan iemand anders in de zaak.
Lomito

Ik heb geen respect voor welke religie dan ook, maar als iemand een feestje wil vieren met zijn kluppie dan moet 'ie dat helemaal zelf weten, zelfs als dat betekent dat de winkel een dag gesloten wordt. Niks mis mee.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 07 nov 2018, 21:48 Met alle respect voor welke religie dan ook; maar dit is toch niet meer van deze tijd??
Zet dan iemand anders in de zaak.
Wat heb je dan liever? Dat ze een of andere knurft in de zaak zetten die niet perse van wanten weet en alleen "ja en amen" weet te zeggen?

Hier in het dorp zijn er ook een paar winkels die zo af en toe een keer een dagje dicht zijn. Ik vind dat wel iets hebben: het laat zien dat ook winkeliers gewoon mensen zijn. De keren dat ze wel gewoon open zijn zijn ze er dan ook echt voor meer dan 100% voor je.
Als we met z'n allen gaan 'eisen' dat dit soort winkels altijd open zijn dan houd je alleen nog de grote jongens over, die genoeg personeel hebben om zo te rouleren dat ze altijd open kunnen zijn. Ik zit daar persoonlijk niet echt op te wachten.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Daniel1975 schreef: 07 nov 2018, 21:48 Met alle respect voor welke religie dan ook; maar dit is toch niet meer van deze tijd??
Zet dan iemand anders in de zaak.
Dit heb je gewoon met kleine zaken die één vestiging hebben en slechts een paar man personeel. Of het nou om religieuze redenen is, of Eurobike (dan gaan fietsenzaken ook weleens dicht) of een intern personeelsfeestje, mij maakt het vrij weinig uit allemaal, zolang het maar wordt aangekondigd (op de website b.v.).

Die hele 24-uurs-economie met al die ikwilletikwilletikwillet-enikwilletnu klanten kan mij persoonlijk echt gestolen worden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

On topic terug, voordat het hier ontaard in religieuze openingstijden discussie...

Gisterenmorgen een st2 aan ham op jaagpad tegengekomen. Amai, dat geeft toch ne serieuze "ZOEF" als ge elkaar full speed kruist! :shock:
En 2 "gewone" s pedelecs voorbijgestoken in terug komen. Vol wind tegen haalde die met moeite 36/38....rustig ervoorbij en dan op S stand naar continue 45/46. Kzag hem nog even bijduwen, maar twas tevergeefs... Dan heb ik toch ff smile op mijn kop en blij dat ik "de extra mile" ben gegaan voor de st5! :P
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Lomito

pleeyer_wan schreef: 08 nov 2018, 10:43 Amai, dat geeft toch ne serieuze "ZOEF" als ge elkaar full speed kruist! :shock:
Vorig jaar heb ik zo'n ZOEF op video vastgelegd met als tegenligger onze eigen Reinout die eveneens op volle snelheid reed... Let op zijn koplamp linksboven in beeld, wat gaat dat akelig snel. :ck:
.
Gebruikersavatar
Calimero
Expert
Expert
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 mei 2017, 08:45

Golvas schreef: 07 nov 2018, 20:02
Calimero schreef: 07 nov 2018, 19:27 heb je een linkje wellicht?
Geen probleem, alstu ! ;)
Thx
Stromer St1x sport charcoal/983wh/22"/Body Float/Redshift Shockstop/11-28 ultegra/Quad lock/2x Ortlieb back roller high visibility/Continental Top Contact II/bbb spd combi pedalen bla bla bla... :cool2:
Plaats reactie