ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Veel plezier, helaas bouwen ze ook bij de ST3, de 22" als laatste :-(
wachten wachten wachten......
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Das jammer, dat gaat nog lang wachten worden voor mij dan :roll:
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Zelfde voor mij Jeroen . St3 deep black L
Geduld is een mooie deugd zeggen ze :D
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Patrick, de L is toch de 20"? Dus jij zal hem hopelijk al ietsje rapper hebben dan :)
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Dealer zei vanaf feb of maart 2019 .
België besteld , ik weet niet hoe de bestellingen verlopen ? Is er een voorkeur van landen die zij eerst aandoen , geen idee van.
Heb nog geduld ..... Allez nu nog :bu:
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Golvas

Ernie schreef: 11 sep 2018, 08:54 Ik zou sowieso van mijn dealer verwachten zo'n accessoire correct te monteren en in het onwaarschijnlijke geval dat dit niet gebeurd ook de verantwoordelijkheid te nemen. Natuurlijk alleen voor accessoires die volledig compatible zijn met de fiets.
De Kinekt 2.1 is compatibel met je fiets maar die dealer zal hem alvast niet voor je monteren ... uiteindelijk kan je dat ook perfect zelf doen.
Gebruikersavatar
DVLdriver
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 sep 2018, 12:23

Aaargh dan toch naar de wachtruimte...vorige week de ST3 LE besteld, en dealer confirmeerde me (met Stromer aan de telefoon) dat er een partij van vijf ST3 LE was vrijgekomen, en dat hij deze kon bestellen met levering 13/09 (aangezien ze al beschikbaar waren door annlulatie). Ik dus gisteren aan de telefoon met de dealer 'Hoi, zijn ze aangekomen?'...Nu blijkt dat de dame op hoofdkantoor Stromer het verkeerd had verstaan, maw gisteren zijn er vijf ST2 LTD geleverd ipv vijf ST3 LE. Misverstand LE en LTD...

Tsja, nu heb ik de keuze: bestelling kosteloos annuleren of alsnog wachten op de ST3 LE. :bu:

Wat is jullie visie? Mijn ST3 LE bestelling was redelijk impulsief :D dus nu ben ik bang dat ik erop ga terugkomen...

Enkele bedenkingen die ik me dan maak:
- er komen wrs najaarskortingen aan op de ST2 en ST2 S (en deze fiets is absoluut ook een topfiets)
- de ST2 is een bewezen success, mss heeft ST3 LE nog kinderziektes?
- de ST2 LTD is ook niet mis (weliswaar aan dezelfde prijs - mss ook najaarskortingen op?)
- wachttijd ST3 LE is in principe oktober, maar ik zie vooral uitstel voorbijkomen op dit forum

Feedback welkom :bn:
2800 Mechelen - Belgie
ST3 Launch Edition ✖️ Ortlieb Back Roller Free Black ✖️ Cratoni Commuter Black ✖️Spurcycle Black & Abus Bordo Granit X-Plus 6500 110
Trek Emonda SL6 Red ✖️ FFWD F6R Black Edition
Gebruikersavatar
Stroompje
Expert
Expert
Berichten: 194
Lid geworden op: 22 apr 2018, 08:53
Locatie: Twente

DVLdriver schreef: 14 sep 2018, 11:52 Aaargh dan toch naar de wachtruimte...vorige week de ST3 LE besteld, en dealer confirmeerde me (met Stromer aan de telefoon) dat er een partij van vijf ST3 LE was vrijgekomen, en dat hij deze kon bestellen met levering 13/09 (aangezien ze al beschikbaar waren door annlulatie). Ik dus gisteren aan de telefoon met de dealer 'Hoi, zijn ze aangekomen?'...Nu blijkt dat de dame op hoofdkantoor Stromer het verkeerd had verstaan, maw gisteren zijn er vijf ST2 LTD geleverd ipv vijf ST3 LE. Misverstand LE en LTD...

Tsja, nu heb ik de keuze: bestelling kosteloos annuleren of alsnog wachten op de ST3 LE. :bu:

Wat is jullie visie? Mijn ST3 LE bestelling was redelijk impulsief :D dus nu ben ik bang dat ik erop ga terugkomen...

Enkele bedenkingen die ik me dan maak:
- er komen wrs najaarskortingen aan op de ST2 en ST2 S (en deze fiets is absoluut ook een topfiets)
- de ST2 is een bewezen success, mss heeft ST3 LE nog kinderziektes?
- de ST2 LTD is ook niet mis (weliswaar aan dezelfde prijs - mss ook najaarskortingen op?)
- wachttijd ST3 LE is in principe oktober, maar ik zie vooral uitstel voorbijkomen op dit forum

Feedback welkom :bn:
Hallo DVLdriver,

Wij hebben voor dezelfde keuze gestaan.
De ST3 vinden we mooier, als vervanging van onze ST2 van 2014 (mijn vrouw en ik hebben er beide een), dan de ST2s.
Maar we hebben destijds met onze ST2’s nogal wat aanloopproblemen gehad, die gelukkig goed zijn opgelost, en beide fietsen zijn nu heerlijke fietsen. Dus een ST3? Niet nu, dan maar een jaar of zo wachten, was onze beslissing.
Maar toen kregen we een goede aanbieding van (voor elk) een ST2s 2018, super fiets, minder mooi vinden we, maar we hopen vooral dat deze fiets geen aanloopproblemen kent. En deze fiets (tov de 2014 fietsen) heeft een fantastisch licht en remlicht. Dat was voor ons de doorslag.
Dus precies dezelfde overwegingen als jij, waarbij bij ons levertijd niet speelde (we hebben elk een perfecte ST2)
2 Stromer ST2s sinds september 2018; Bodyfloat, Spurcycle, Shockstop, Rokform, Winglights, Rizoma spiegel
Ernie
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 mei 2018, 09:29
Locatie: Leuven

De Kinekt 2.1 is compatibel met je fiets maar die dealer zal hem alvast niet voor je monteren ... uiteindelijk kan je dat ook perfect zelf doen.
Net bij dealer geweest, de Kinect 2.1 kan wel worden gemonteerd met behoud van garantie. Er schijnen 3 zadelpennen te komen voor de ST3
ST3 LE XL, Bodyfloat, Spurcycle Black
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Zippybikky schreef: 14 sep 2018, 08:49 Veel plezier, helaas bouwen ze ook bij de ST3, de 22" als laatste :-(
wachten wachten wachten......
Waar baseer je dit op :?
Plaats reactie