ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik had ook geen plek om natte spullen te drogen, heb een keer thuis een kapstokje gemaakt om aan de muur te bevestigen en heb via via geregeld dat die opgehangen werd. Heeft nog nooit iemand over geklaagd :D
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
GreenEgg
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 aug 2018, 22:25

Het groene beest is gearriveerd
Het groene beest is gearriveerd
94CE36FF-D558-4C2F-A205-D59396EE43CA.jpeg (1.9 MiB) 2271 keer bekeken
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

GreenEgg schreef: 18 okt 2018, 21:07 94CE36FF-D558-4C2F-A205-D59396EE43CA.jpeg
Top !! Veel fietsplezier ermee :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Gefeliciteerd!
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Stromer9000 schreef: 18 okt 2018, 09:52 Bij ons op het werk zijn er sinds kort nieuwe fietsstallingen, voorzien van voldoende brede fietsrekken waar de brede banden net in passen. Ook zijn er stopcontacten voorzien om je bike op te laden en fietspompen met barometer. Toegankelijk via badge en met camerabeveiliging.

We hebben lockers waar je je fietshelm en kledij kan achterlaten en douches. Natte kledij kan je aan kapstokken hangen in een ruimte waar er warme lucht wordt geblazen. Die zijn dan mooi droog op het einde van je shift. Eerlijkheid tussen de collega's daar wordt wel op gerekend. Voorlopig is er nog niks verdwenen... ik wil maar zeggen, met een beetje goeie wil van je baas moet een goede fietsinfrastructuur mogelijk zijn. Het valt op dat er nu veel meer mensen met de fiets naar het werk komen en je baas/bedrijf heeft terug wat onkosten extra! ;-)
@stromer9000,zo zou ik het ook bij ons willen.Leuk dat jullie ook in de fietsenstalling stopcontacten hebben om de fiets op te laden.Jammer dat onze fietsen géén interne mogelijkheid hebben om bij te laden,want waar laat je de oplader dan tijdens het opladen zonder dat die van eigenaar verandert??laat bij ons 10 minuten op je werkpost onbeheerd een stylo liggen en weg is ie :dwarf: ,triestig hé.Bij ons werken in volle seizoen ongeveer 26 nationaliteiten waarvan velen op interimbasis,echte collegas die rekening houden met andermans spullen kun je dit echt wel niet noemen,sommigen vinden het bij ons gewoon een supermarkt van andermans spullen.Laat hierbij duidelijk zijn dat ik Niemand wil aanvallen op ras of huiskleur want ik ben Géén racist en heb onder deze personen WEL fijne collega's(.dit ter zijde)
Hoop dat ook onze baas bereidwillig zal zijn om de infrastructuur degelijk aan de noden van een fietser aan te passen.
Veel hiervan zal weeral afhangen van de vergaderingen tussen vakbond en bestuur.(Waar ik helaas géén van beide lid ben)Maar ik zal zeker niet nalaten om onze wensen over te brengen bij de juiste personen.
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Interne lader maakt de fiets nog zwaarder en ik vermoed dat er dan ook een koelingsprobleempje is.
Maar zou wel makkelijk zijn ja.
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

De laders moeten we zelf wel meebrengen natuurlijk, die liggen idd open en bloot naast de fiets. Dus voor het grijpen... hopend op wat eerlijkheid van de collega’s...
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Onder het motto "vertrouwen is goed, controle is beter", nam ik de accu altijd mee uit de fietsenkelder naar kantoor en laadde hem daar op. (Nadeel is wel de vrij luide ventilator.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ja, die fan is knap irritant heb ik ook ervaren op kantoor :-(
Ik durf de boel ook niet te laten liggen in open hok.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 19 okt 2018, 20:42 Ja, die fan is knap irritant heb ik ook ervaren op kantoor :-(
Ik durf de boel ook niet te laten liggen in open hok.
Ja die fan... Op de een of andere manier is het heel lastig voor fietsenfabrikanten om er een fatsoenlijk exemplaar in te zetten. Bij mij zat er niet alleen een herrie ding in, maar eentje die ook nog heel erg onregelmatig liep. Herrie is vervelend, maar onregelmatig daarvan ga je echt in de gordijnen hangen. Nu hebben we bij ons op kantoor geen gordijnen, dus moest ik iets anders verzinnen.
Afijn, ik heb op een goed moment mijn lader open gemaakt, de ventilator eruit gehaald, specs ervan opgezocht en een ventilator besteld met dezelfde formfactor en vergelijkbare luchtverplaatsing. Maar dan eentje die een stuk stiller is. Dat kostte 10 Euro maar dat scheelt veel zeg! Nu is het nog steeds luider dan comfortabel is (gelukkig filtert mijn noice cancelling hoofdtelefoon het zo goed als compleet weg) maar het is in elk geval een constant geluid.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie