ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Ik hoop dat dit voor mij ook geldt.
Maar de dealer had op dit moment geen concrete datum dus gaat hij ook niets toezeggen. Gelukkig maar aan vage beloftes heb ik niets
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Ernie
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 mei 2018, 09:29
Locatie: Leuven

Misschien zijn de connectie met de accu's aan het controleren? Ben benieuwd of ik ook vertraging krijg...
ST3 LE XL, Bodyfloat, Spurcycle Black
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Net nog even gepolst bij FM,ST3 L Cool White met 983 accu besteld op 29/09/2018.
Deze fiets zat al in de prébestelling van de dealer,maar kan helaas géén antwoord geven wanneer hij zijn levering zal ontvangen :o :? :bu:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Lotte schreef: 17 okt 2018, 12:04 Net nog even gepolst bij FM,ST3 L Cool White met 983 accu besteld op 29/09/2018.
Deze fiets zat al in de prébestelling van de dealer,maar kan helaas géén antwoord geven wanneer hij zijn levering zal ontvangen :o :? :bu:
Hoi Lotte ,

Ik verwacht levering Jan of feb 19 , besteld op 23/08 .onlangs nog eens gepolst bij FM . Zei dat er geen verandering was ivm levering.
Helm is wel al binnen :lol:
Das toch al iets :D
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

@patrick63 :lol: :lol: :D :D ik zit al te bellen in mijne zetel met mijn spurcycle zonder fiets :D :D ,kun jij misschien alvast je helm opzetten om in de zetel naar tv te kijken :mrgreen: hoop ook op een mooi nieuwjaarscadeau en veel fietsweer met begin van het nieuwe jaar binnenkort.Koud géén probleem,maar wel liefst droog. :idea:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

De voorspelde levering ST3 LE in week 41 loopt op z'n eind, op naar week 42. :mrgreen:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lotte schreef: 18 okt 2018, 08:44 Koud géén probleem,maar wel liefst droog. :idea:
Tip: koop een goede, waterdichte fietstas en doe daarin een setje kleren. Vervolgens doe je thuis comfi kleren aan voor de fietstocht. Wordt je nat? No worries, op het werk even omkleden...
Doe ik ook. En als ik heel eerlijk ben: soms is een enorme hoosbui gewoon lekker. Dan spoelt alle druk en stress lekker van me af :d3:
Ikzelf fiets in wielerkleding, als het regent zit dat gewoon even lekker als wanneer het droog is en het is snel droog.

Waar ik de fiets voor laat staan is ijzel, sneeuw en hele extreme wind. Bij sneeuw alleen als dat er op de heenweg al ligt. Heb vorig jaar gemerkt dat je met goede banden behoorlijk veel grip hebt op sneeuw en dat fietsen (uiteraard met flink aangepaste snelheid) prima gaat.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

Zelf jaren met de motor door weer en wind gereden.Heus géén schrik van de regen,maar hou het liever droog.aan de andere kant vind ik het heerlijk in een (waterdichte) :D tent te slapen met een hevig onweer(maar dan liefst niet alleen,kun je lekker dicht kruipen bij elkaar.)
Op mijn huidig werk heeft iedereen zijn lockerkastje,waar helaas dan ook je natte kledij moet een plaatsje vinden.Misschien toch eens polsen bij de juiste personen of hiervoor een oplossing kan worden gevonden.Zeker nu met dat het bedrijf begonnen is met fietslease voor de werknemers.(extra stalling,oplaadpunten,drooglokaal met camerabeveiliging??hebben nu kastjes voor de motorhelm ,waar je één euro instopt,en dan pas het sleuteltje kan verwijderen,achteraf krijg je uw euro terug.Misschien een xl versie hiervan,met droogmogelijkheid intern???
Momenteel géén voorzieningen om buiten je kastje natte kledij op te hangen,en dan nog......soms verdwijnen er zelfs werk of persoonlijke schoenen die op het rek staan,waarvoor ik me diep schaam in plaats van mijn collega's. :oops:
Zie me niet mijn shakedry jasje van 300 € ,of andere dure fietskledij aan een haakje hangen om 4 u later met de lunchpauze te moeten vaststellen dat iemand mijn jas (geleend heeft) :dwarf: :bb . :av
Terug naar huis in de regen is veel minder erg dan naar het werk toe.Ga me eens als bescheiden werknemer in de bres werpen hiervoor. :bc
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Grote nadeel van de winter is de gladheid... en de daarop volgende pekel is echt funest voor kettingen en tandwielen. De combinatie met een niet verwarmde stalling geeft ook nog eens problemen met goed afspoelen (roest voorkomen) en drogen (bevriezing aandrijflijn voorkomen). Ik pak de Gaastra bij sneeuw (deels, verder OV) en OV bij ijzel (als die rijdt) anders wordt het een thuiswerkdag. Als ok dat echt niet kan, ga ik met de auto (maar dat vind ik eigenlijk net zo eng bij gladheid, alleen zijn de wegen waar je met de auto komt, beter gestrooid dan de meeste fietspaden en boerenweggetjes waar ik overheen moet.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Bij ons op het werk zijn er sinds kort nieuwe fietsstallingen, voorzien van voldoende brede fietsrekken waar de brede banden net in passen. Ook zijn er stopcontacten voorzien om je bike op te laden en fietspompen met barometer. Toegankelijk via badge en met camerabeveiliging.

We hebben lockers waar je je fietshelm en kledij kan achterlaten en douches. Natte kledij kan je aan kapstokken hangen in een ruimte waar er warme lucht wordt geblazen. Die zijn dan mooi droog op het einde van je shift. Eerlijkheid tussen de collega's daar wordt wel op gerekend. Voorlopig is er nog niks verdwenen... ik wil maar zeggen, met een beetje goeie wil van je baas moet een goede fietsinfrastructuur mogelijk zijn. Het valt op dat er nu veel meer mensen met de fiets naar het werk komen en je baas/bedrijf heeft terug wat onkosten extra! ;-)
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Plaats reactie