ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Digidoom
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jul 2018, 13:37

Afbeelding
zzzzz
Maak me wakkeer als de xl versies geleverd worden. :bi
Giant Quick E+ wachtende op Stromer ST3 LE
ww 30km enkel
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

damn,kan geen LE meer bestellen,volgens dealer allemaal uitverkocht,dus maar de witte besteld met de zware batterij.
zwart is ook zéér mooi,maar je ziet bij alle andere merken hetzelfde zwart,dus gekozen voor wit.Leunt ook beter aan bij mijn werk in de melksector.Wordt besteld via KBC fietslease.Volgens dealer die info genomen heeft rechtstreeks bij de invoerder,begin januari ,ohja,het wordt een 20' of een L uitvoering.Ben zelf 1,74m en zit beter op een iets grotere maat.
En nu dat wachten..ppfff niet mijn sterkste punt eigenlijk.Maar ja,k'zal me ook maar een stoel pakken en me bij de rest zetten.We kunnen misschien elkaar gek maken tijdens het wachten :bu: :ck:
ST3 cool White
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Je moet eigenlijk al een beetje gek zijn om zo lang op een fiets te wachten... ;p
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Zal er vlug zijn nog een Paar maanden :bp:

Lotte proficiat met je aankoop :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Digidoom schreef: 25 sep 2018, 13:43 zzzzz
Maak me wakkeer als de xl versies geleverd worden. :bi
:lol:
Is wel een beetje vroeg voor een winterslaap... Maar als je je proviand op orde hebt :ay
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

@trafficleader,denk dat het wel zal meevallen dat wachten.
Ik zit niet zonder fiets hé,ik heb momenteel de keuze uit 7 fietsen om mee te rijden.1 gewone herenfiets en de andere 6 zijn amerikaanse cruisers.Een beetje uit de hand gelopen hobby.Het nieuwe jaar op een nieuwe fiets lijkt me ook géén slecht nieuwjaarskado voor mezelf hé. :cool2:
ST3 cool White
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22998
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Lotte schreef: 26 sep 2018, 23:22 de andere 6 zijn amerikaanse cruisers.Een beetje uit de hand gelopen hobby.
Whoei! Plaats vooral eens wat foto's in onderstaand topic als je dat leuk vindt :cool2:

viewtopic.php?f=16&t=1721&hilit=sparta
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Beste forumleden,
helaas moet ik jullie mededelen dat ik de wachtruimte aanmerkelijk vroeger ga mogen verlaten!
Mijn dealer heeft me vandaag gebeld met de mededeling dat hij alsnog een LE ST3 kan krijgen in mijn maat en dit met een voorziene levering binnen enkele weken.
Happy me!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Volgens mij komt er een enorme levering met LE's naar de lage landen binnen 1-2 weken. Eerste of tweede week oktober is bij velen de voorzien leverweek.
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

@trafficleader,denk dat het wel zal meevallen dat wachten.
Ik zit niet zonder fiets hé,ik heb momenteel de keuze uit 7 fietsen om mee te rijden.1 gewone herenfiets en de andere 6 zijn amerikaanse cruisers.Een beetje uit de hand gelopen hobby.Het nieuwe jaar op een nieuwe fiets lijkt me ook géén slecht nieuwjaarskado voor mezelf hé. :cool2:
In het nieuwe jaar een nieuwe fiets is zeker geen straf en met 6 Amerikaanse cruisers zal jij je zeker niet vervelen.
Ik heb gekozen voor een zwarte 20" en zal deze volgens planning begin november ontvangen.
Die witte heb ik in het echt gezien en dat vind ik ook een heel mooie kleur met die metallic lak.
Sterkte voor het wachten en intussen houden wij elkaar wel op de hoogte.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Plaats reactie