Nieuw: de Stromer ST3

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zippybikky schreef: 02 sep 2018, 10:02 Ik denk dat hier de voornaaf/ steekas wordt bedoelt
Dank u. Verkeerd woord uit de kaartenbak van mijn brein tevoorschijn getoverd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Zijn er al foto’s van de St3 deep black ?
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Ja die zijn er
Pagina 6 van dit onderwerp of effe google-en op st3
Pagina 25 ook een reclame filmpje
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Martin

Weet iemand iets meer of de Launch Edition nog gewoon besteld kan worden zonder dat Stromer hier een gelimiteerd aantal van maakt?
En tot wanneer kan je bestellen?

Ik heb de customer service van Stromer al gemaild, maar die reageren pas na een 2e mail van mij en verwijzen steevast bijna alles door naar de dealer. :evil:
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Martin schreef: 03 sep 2018, 14:17 Weet iemand iets meer of de Launch Edition nog gewoon besteld kan worden zonder dat Stromer hier een gelimiteerd aantal van maakt?
En tot wanneer kan je bestellen?

Ik heb de customer service van Stromer al gemaild, maar die reageren pas na een 2e mail van mij en verwijzen steevast bijna alles door naar de dealer. :evil:
Ik vraag me dit ook af. Toen ik een ST3 LE ging bestellen zei de verkoper dat er slechts 100 exemplaren verkocht worden in België te verdelen onder de handelaars. Waar ik de fiets besteld heb was er na een telefoon enkel nog 2 mediums en een large beschikbaar.

Zou dat effectief zo zijn of een marketingstunt zodat ik snel een fiets zou bestellen/reserveren...
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Martin

Tot mijn verbazing vandaag een 2e reactie gekregen van Stromer omtrent de levering van de Launch Edition. Toch top van Stromer. :ay

Letterlijke reactie:
Dear Martin,



In total it will be around 150 bikes in the Netherlands which will be at the dealer who have preordered the bike.

There won’t be an option to reorder the bike.



This means you can only buy it at a dealer who has the bike on stock.


Niet alleen een Launch Edition, maar ook een Limited Edition dus.
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Martin schreef: 03 sep 2018, 21:23
Niet alleen een Launch Edition, maar ook een Limited Edition dus.
Ik zei je toch al dat je snel moet zijn ;)
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Martin schreef: 03 sep 2018, 21:23 Tot mijn verbazing vandaag een 2e reactie gekregen van Stromer omtrent de levering van de Launch Edition. Toch top van Stromer. :ay

Letterlijke reactie:
Dear Martin,



In total it will be around 150 bikes in the Netherlands which will be at the dealer who have preordered the bike.

There won’t be an option to reorder the bike.



This means you can only buy it at a dealer who has the bike on stock.


Niet alleen een Launch Edition, maar ook een Limited Edition dus.
Dan zou dat verhaal van 100 stuks voor België kunnen kloppen. Alhoewel ze spreken over ‘The Netherlands’ dan zou Nederland die volgens mij een groter fietsland is dan België serieus benadeeld worden...
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

In België gaat de Stromer-verkoop volgens mij bijzonder hard vanwege de aantrekkelijke financiële/lease mogelijkheden. Daar kunnen de NL overheid en het bedrijfsleven nog wat van leren. Ik denk dat die 100-150 verhouding zo gek nog niet is. Enkele dealers verkopen ook over de landsgrenzen (al is dat voor zover mij bekend vooral van NL naar BE), maar er zal in de praktijk dus nog wel iets heen en weer geschoven worden.

In totaal dus 250 x ST3 LE voor NL+BE. Ik denk dat ze in no time uitverkocht zijn, zeker als mensen dit lezen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Stromeur schreef: 03 sep 2018, 22:22 In België gaat de Stromer-verkoop volgens mij bijzonder hard vanwege de aantrekkelijke financiële/lease mogelijkheden. Daar kunnen de NL overheid en het bedrijfsleven nog wat van leren. Ik denk dat die 100-150 verhouding zo gek nog niet is. Enkele dealers verkopen ook over de landsgrenzen (al is dat voor zover mij bekend vooral van NL naar BE), maar er zal in de praktijk dus nog wel iets heen en weer geschoven worden.

In totaal dus 250 x ST3 LE voor NL+BE. Ik denk dat ze in no time uitverkocht zijn, zeker als mensen dit lezen.
Dit zou idd kunnen kloppen. Alleen zouden ze op mijn werk ook nog wat kunnen leren over zo een leaseplan... Een bedrijfswagen voor een bediende ok, maar een fiets voor een andere werknemer... helaas.
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Plaats reactie