Bultaco Albero vs ST3

josk
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 jan 2018, 07:54
Locatie: Kalmthout

Heb gisteren toevallig bij Ecomobiel in Antwerpen geweest, verkopen alleen electrische scooters,motoren, fietsen zoals klever en bultaco. Ze hadden nog 2 bultaco's staan. Inderdaad is er een tijdelijke? stop ivm bultaco ,over een paar weken hopen ze meer te weten te komen over de toekomst. Dit jaar hopen ze met een nieuw merk te starten genaamd "delfast", is vanuit Oekraine met batterij capp tot ruim 3!Kwu en motoren tot van 1 tot 5 KW naargelang het model.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Wat die pedalen er nog op doen, is me nog niet duidelijk!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Free2be schreef: 14 okt 2018, 10:58 Wat die pedalen er nog op doen, is me nog niet duidelijk!
Dat rijd fijner dan de hele tijd je benen omhooghouden ;p
Lomito

Die accu... ik heb het al vaker genoemd, lijkt op een kruising tussen een jerrycan en een urinaal... :ck: :ck: :shock:
De fiets is dan ook vooral een freakshow waar je inderdaad veel bekijkt mee zult hebben. :bj
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mee eens, dat doet Trefecta beter, die hebben er gewoon een complete body kit omheen gemaakt:

trefecta-e-bike-12.jpg
trefecta-e-bike-12.jpg (43.29 KiB) 3637 keer bekeken
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Pardon
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2019, 22:11

Met veel belangstelling je artikel gelezen. En...wat rij je nu?

Ps Bultago blijkt failliet zijn.

Groeten Henk
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

jezus, dat ziet er wel kwalitatief degelijk en stevig spul uit.
Maar ik denk toch niet kopen:
Zeg nu zelf, wie gaat daar nu echt op trappen als je gashendel hebt en trappen totaal niet gestimuleerd wordt, of zelfs moeilijk is zoals Marcel zegt omdat je dan de gas heel de tijd moet instellen...

Dit neigt naar een scooter... als je dan toch niet wil fietsen, doe dan de pedalen helemaal weg en je hebt voor hetzelfde geld een nog zottere off road cross scooter. En als je in belgië woont kan je daar nog 1000 euro (of meer?) premie voor krijgen.

Ten slotte heeft quasi iedereen vroeg of laat één of andere issue die onder garantie moet vervangen worden. Dan ben je dik de klos als het bedrijf overkop gaat...

Heel jammer want ik ben ook heel erg pro degelijke concurrentie voor stromer. Maar ik zou het niet aandurven deze te kopen...
ST3 black 983wh
Plaats reactie