Bulls Green Mover E45

Vergelijking tussen Stromers en concurrerende modellen.
FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Re: Bulls Green Mover E45

Bericht door FreddyH » 08 okt 2018, 14:06

Mijn FM (John Vermeulen Fietsplezier in Uden) heeft wel de mogelijkheid en tools om de fiets uit te lezen. Zij kunnen eventueel ook het sportprogramma in je motor zetten, daarmee kun je instellen hoeveel vermogen je wilt (tot ongeveer ST2 niveau).

Als de motor minder dan ST1 niveau ondersteund is er iets mis vrees ik. Kan een calibratie van de koppelsensor zijn, maar dat is van afstand lastig te zeggen. Ook voor accu revisie kan ik je wel tips geven. Mijn accu is flink vergroot en ik kan nu zo'n 80-90 km met kruissnelheden van 40km/h afleggen. Dat is dus met het sportprogramma erin!

Mocht je naar Uden gaan,, kom dan ook even hier langs (10km van FM), dan kunnen we de fietsen eens vergelijken.
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

LucasVN
Rookie
Rookie

Bericht door LucasVN » 08 okt 2018, 21:24

Dag Freddy,
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben inderdaad van plan om contact te leggen met jouw FM in Uden. Ik woon niet direct in de buurt maar ik heb het er wel voor over om langs te gaan om mijn prachtige fiets terug in orde te krijgen.
Begrijp ik goed dat ik moet vragen om het sportprogramma te installeren?
Mijn batterij wens ik ook te vergroten.
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 735 Wh accu) sinds 10-2015
Extra: Zelf omgebouwde fiets met achtermotor Crystalyte.

FreddyH
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 08 okt 2018, 23:05

LucasVN schreef:
08 okt 2018, 21:24
Begrijp ik goed dat ik moet vragen om het sportprogramma te installeren?
Mijn batterij wens ik ook te vergroten.
Jep, dat begrijp je goed :ay
Batterij vergroten is nog wat verder weg (maar kan ook per post), ik heb dat laten doen bij ebikeaccu.nl (doe Cor de groeten als je contact opneemt!). Let wel op: je fiets denkt na vergroten nog steeds dat je een 735Wh accu hebt (staat fout in je onderschrift ;p ) maar als je hem laat vergroten naar 1260Wh dan heb je in werkelijkheid 2/3 meer. Wat ik doe is simpel: zodra het aantal resterende kilometers op 0 komt kijk ik hoe ver ik gefietst heb (zeg 50km), dan weet ik dat ik nog zo'n 2/3 van 50 ofwel 33km verder kan. Ja is omslachtig maar beter dan dat kunnen we het helaas niet krijgen...

Laat even weten wanneer je naar Uden gaat!
Bulls Green Mover E45 (GoSwiss, 1260 Wh accu) sinds 10-2014
Extra's: Back-Roller Classic - Smarthalo - NCX-SP12 - Spurcycle - Marathon GT365 - "Bouwlamp"

Plaats reactie