Het stuur van de ST5

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 01 mei 2018, 22:12
jve66816 schreef: 01 mei 2018, 20:09 Zou een Spurcycle er op kunnen?
Misschien rechts als de schakelaar voor de versnellingen iets opzij kan.
Kan makkelijk verwacht ik. De Spurcycle wordt geleverd met een lang en een kort bandje, en de vorm zal zich bij het aandraaien (wat je doet met het inbusje bovenop de bel) wel aanpassen aan de vorm van het stuur.
Ik twijfel. Dat stuur loopt in het dikke deel taps toe, het metalen bandje van de Spurcycle heeft geen grip, alleen het stukje schuim onder de bel... Ik voorzie een bel die langzaam ietsje gaat opschuiven totdat hij ineens los zit. Ik hoop voor jullie dat ik ongelijk heb!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

Als je de Spurcycle-bel in het dikke deel van het ST5-stuur gaat plaatsen dan wens ik je veel plezier in het gebruik van de bel. :bu: :bu: :bu:
aaddoes
Pro
Pro
Berichten: 78
Lid geworden op: 14 aug 2017, 21:20
Locatie: Hillegom

Waarom zou je een spurcycle bel monteren op een fiets met een clacson??? :ck:
ST1 sinds augustus 2014 en ST2 sinds september 2017
Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Eigenlijk vrij simpel aaddoes, het verschil voor de tegenpartij.
Als ik op de fiets zit en ik hoor een tingggggg achter me verwacht ik een fietser, voel me minder opgejaagd en vind ik prettiger klinken dan dat ik me het apezuur schrik bij een TUUUUUT dat uit het niets achter me vandaan komt.

De claxon is functioneel voor ander gemotoriseerd verkeer, de bel voor voetgangers en fietsers.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

Claxons zijn idd gewoon associaal op het fietspad, zeker gewone fietsers schrikken zich rot. En vermits we in Belgie op het fietspad rijden wil ik het gewoon wat aangenaam houden voor iedereen :cool2: :az
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wiebe schreef: 04 mei 2018, 11:27 De claxon is functioneel voor ander gemotoriseerd verkeer, de bel voor voetgangers en fietsers.
Voor ander gemotoriseerd verkeer wil ik eigenlijk zo'n toeter die op een trein zit. Dat maakt ten minste indruk :bi :aq
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Die treintoeter wil ik sowieso wel, voor wat dan ook :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer ST5 stuur.png
Stromer ST5 stuur.png (1.7 MiB) 4004 keer bekeken
Bron: Instagram stromvelo.ch
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Martin

Kijk, die foto wilde ik maar al te graag zien. :ay
Die ene foto met het prototype stuur waarin de connectoren netjes in een waxlaag zaten is dus niets mee gedaan in het productiemodel. Tot in hoeverre dit goed gaat bij een rit met veel regen...de toekomst zal het uitwijzen.
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Martin schreef: 18 aug 2018, 17:13 Kijk, die foto wilde ik maar al te graag zien. :ay
Die ene foto met het prototype stuur waarin de connectoren netjes in een waxlaag zaten is dus niets mee gedaan in het productiemodel. Tot in hoeverre dit goed gaat bij een rit met veel regen...de toekomst zal het uitwijzen.
Heel veel regen erop gehad, niets aan de hand
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Plaats reactie