Ik twijfel. Dat stuur loopt in het dikke deel taps toe, het metalen bandje van de Spurcycle heeft geen grip, alleen het stukje schuim onder de bel... Ik voorzie een bel die langzaam ietsje gaat opschuiven totdat hij ineens los zit. Ik hoop voor jullie dat ik ongelijk heb!
Het stuur van de ST5
- FreddyH
- Veteraan
- Berichten: 9406
- Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
- Locatie: regio Eindhoven
- Merk SP: Klever X-Speed α
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
Als je de Spurcycle-bel in het dikke deel van het ST5-stuur gaat plaatsen dan wens ik je veel plezier in het gebruik van de bel.
-
- Veteraan
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
- Locatie: Gouda
- Merk SP: Klever N Rogue
- Km-stand: 7000
Eigenlijk vrij simpel aaddoes, het verschil voor de tegenpartij.
Als ik op de fiets zit en ik hoor een tingggggg achter me verwacht ik een fietser, voel me minder opgejaagd en vind ik prettiger klinken dan dat ik me het apezuur schrik bij een TUUUUUT dat uit het niets achter me vandaan komt.
De claxon is functioneel voor ander gemotoriseerd verkeer, de bel voor voetgangers en fietsers.
Als ik op de fiets zit en ik hoor een tingggggg achter me verwacht ik een fietser, voel me minder opgejaagd en vind ik prettiger klinken dan dat ik me het apezuur schrik bij een TUUUUUT dat uit het niets achter me vandaan komt.
De claxon is functioneel voor ander gemotoriseerd verkeer, de bel voor voetgangers en fietsers.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
-
- Expert
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
- Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B
Claxons zijn idd gewoon associaal op het fietspad, zeker gewone fietsers schrikken zich rot. En vermits we in Belgie op het fietspad rijden wil ik het gewoon wat aangenaam houden voor iedereen
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder
Kijk, die foto wilde ik maar al te graag zien.
Die ene foto met het prototype stuur waarin de connectoren netjes in een waxlaag zaten is dus niets mee gedaan in het productiemodel. Tot in hoeverre dit goed gaat bij een rit met veel regen...de toekomst zal het uitwijzen.
Die ene foto met het prototype stuur waarin de connectoren netjes in een waxlaag zaten is dus niets mee gedaan in het productiemodel. Tot in hoeverre dit goed gaat bij een rit met veel regen...de toekomst zal het uitwijzen.
Heel veel regen erop gehad, niets aan de handMartin schreef: ↑18 aug 2018, 17:13 Kijk, die foto wilde ik maar al te graag zien.
Die ene foto met het prototype stuur waarin de connectoren netjes in een waxlaag zaten is dus niets mee gedaan in het productiemodel. Tot in hoeverre dit goed gaat bij een rit met veel regen...de toekomst zal het uitwijzen.
Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......