Trade-up / trade-in programma voor ST5?

Lomito

Fietske schreef: 29 apr 2018, 20:49 Wat ik zo lees is er dus geen trade in programma maar kun je de dealer vragen wat hij als restwaarde voor jou fiets geeft ;) .
En daarna kun je dan een ieder welke fiets :mrgreen: of een St5 kopen.
Uiteraard gaat dit via de dealer die een bod doet op jouw (oude) fiets. Momenteel kun je leuke zaken doen als je een schaars model hebt, bijvoorbeeld de ST2s in 17 of 22 inch-framemaat. Door de leveringsproblemen met de ST1x/ST2 zijn dealers sowieso wel gevoeliger voor inruil. Dus even een rondje maken langs de betere dealers en kijken waar je de beste deal kunt sluiten.
Gebruikersavatar
Blizzard
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 97
Lid geworden op: 18 nov 2017, 19:47
Locatie: Dalen
Merk SP: Stromer ST3 sport

Lomito schreef: 29 apr 2018, 19:15
Blizzard schreef: 10 feb 2018, 19:29 Gaaf, ik rijd nog niet zo lang stromer, maar ben erg nieuwsgierig hoe zo'n ST5 rijdt...
Henk, inmiddels heb ik op een ST5 gereden en ben als ervaren Es-rijder wel degelijk onder de indruk van het rijgevoel van de ST5: krachtig, soepel, stabiel, king of the road. Ofwel echt een stap hoger dan de Es: geen piepende remmen meer, geen rammeltjes van ketting of spatborden, hoger comfort door grotere en bredere wielen, meer vermogen en een heerlijk bruut uiterlijk van de fiets. Volgende week maandag ga ik de fiets op het circuit van Zandvoort nogmaals testen, jawel #metoo, en daarna lekker uit eten in de omgeving. Even Eet.nu checken...
Gaaf, dan moet de overstap vanaf een x nog groter zijn vermoed ik. Super gaaf ding, echter heb ik momenteel geen gevulde oude sokken liggen. Dat word dus ouderwets sparen...

Groet,

Henk
Orange 20 inch ST1X met 618 batterij. Exit, nu: ST3 sport mat zwart.
Plaats reactie