Nederlandse presentatie van de Stromer ST5 en meer
-
- Veteraan
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 29 jul 2017, 21:25
- Locatie: Arnhem
- Merk SP: Stromer ST2
Ja Chris,
Marco Verkerk kan weer remmen en heeft 3 remhendels als reserve op voorraad liggen
Marco Verkerk kan weer remmen en heeft 3 remhendels als reserve op voorraad liggen
Stromer ST2 sinds okt. 2016 , Arnhem <-> Eerbeek, 814Wh, Spurcycle, BodyFloat, Ultegra 11-28 and last but not least een BBB spatlap
-
- Veteraan
- Berichten: 1711
- Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
- Locatie: Dieren
- Merk SP: Klever X-Commuter
- Km-stand: 8200
Vrijdag vertelde Nelis me dat de ST5 en de nieuwe ST2 op de Stromer ontmoetingsdag van 29-12 komen te staan in de nieuwe winkel in Herveld.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
We kunnen de fietsen al eerder zien in Antwerpen of Amsterdam maar ik wacht wel even tot 29-12... geen file- en parkeerproblemen in/rond Herveld. In mijn geval zelfs soepen en na huus toe kroepen.
Antwerpen heeft wel weer het voordeel dat stadsbrouwerij De Koninck pal tegenover de Velodome woont. Keuzes, keuzes...
Antwerpen heeft wel weer het voordeel dat stadsbrouwerij De Koninck pal tegenover de Velodome woont. Keuzes, keuzes...
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23004
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Gaan er morgen nog mensen naar QicQ in Amsterdam voor de ST5 presentatie? Ik ben er zelf ergens rond of kort na het middaguur.
Mijn Es neem ik ook meteen even mee, er zit een rammeltje in dat ik maar niet kan lokaliseren, en dat is typisch zoiets dat ik NIET uit kan staan. (Dus de dealer mag ernaar kijken, want als ik er zelf mee aan de gang ga dan ligt mijn Es binnen een uur tot op het laatste schroefje uit elkaar.)
Mocht iemand nog vragen hebben over de ST5 die nog niet aan bod zijn gekomen op het forum: shoot! Ik vuur ze wel af op de dealer.
Mijn Es neem ik ook meteen even mee, er zit een rammeltje in dat ik maar niet kan lokaliseren, en dat is typisch zoiets dat ik NIET uit kan staan. (Dus de dealer mag ernaar kijken, want als ik er zelf mee aan de gang ga dan ligt mijn Es binnen een uur tot op het laatste schroefje uit elkaar.)
Mocht iemand nog vragen hebben over de ST5 die nog niet aan bod zijn gekomen op het forum: shoot! Ik vuur ze wel af op de dealer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Ik ben morgen helaas niet van de partij. Wel ben ik benieuwd waarom de fiets niet met een geveerde zadelpen uitgevoerd wordt. Dat is immers veel veiliger. Met 45 Km/h over een dremel zonder vering kan tot lancering leiden. Ik ben benieuwd naar het antwoord.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23004
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Het hele idee achter een verkeersdrempel is natuurlijk dat je snelheid mindert
Ik weet dat Stromer denkt aan een geveerde voorvork voor de ST5, en ook plannen heeft om een FS Stromer te maken. Termijn: onbekend.
Ik zal morgen eens horen, want ik denk dat meer vering iets is waar Stromer zoetjesaan inderdaad serieus aan moet gaan werken. Een acentrische vering zoals de BodyFloat zal het echter sowieso niet worden, want Stromer heeft liever niet wat we dit type vering monteren vanwege risico op schade aan het frame bij ondeskundig afstellen ervan. (Niet monkey-proof dus.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Een alternatief is een 24 inch frame. De zadelbuis zal dan automatisch langer zijn. Het 22 inch frame van de ST2 is voor mij aan de kleine kant. Mijn wielrenfietsen waren altijd 62 cm frame-afmeting.