Nederlandse presentatie van de Stromer ST5 en meer

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22989
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het één hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten. Het is toch hartstikke mooi dat we in alle regio's terecht kunnen: noord (Groningen), Zuid (Antwerpen), Oost (Herveld) en West (Amsterdam).

Voor mij geldt dat Herveld geen optie is, omdat het op een werkdag valt. Een enkele reisafstand van 200km daar bovenop maakt het helaas onhaalbaar.

Op zaterdag 2 december ben ik in Amsterdam. En mochten er nog noorderlingen naar Groningen afreizen, dan kom ik misschien ook nog wel even die kant op, want ik wil die Stromer Premium Store ook wel eens bekijken na alle goeie verhalen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Lomito

Jammer dat je er niet bij kunt zijn, nu zullen we er het beste van moeten maken zonder onze geliefde moderator...

Gelukkig komen er enige tientallen forumleden en dat maakt weer veel goed. Kijken of Henri in het echt ook boos kijkt en of Ampeer weer een beetje recht loopt. Of NickV zijn bandana af wil doen, Lomito niet per ongeluk in de Hemel zit, Reinout 15.000km gehaald heeft, de ST1x van Anne Wim nog steeds wit is, of Vincentbosse een beetje lijkt op Calimero, of Mathijs arriveert met een autoambulance, of Lamkram Philips-ingenieur is, of er iemand de € 10 boete-compensatie komt opeisen, of Martin een mooie jaaranalyse kan maken met de RAI verkoopcijfers, of Rutger wel eens door de Efteling rijdt, of Alex.slaets op de ring van Antwerpen in de file komt te staan, of Fastedde Sylvia niet kan overhalen en dan samen te carpoolen, of Satbird begint te kwijlen bij de ST5, of Marco Verkerk weer kan remmen, of de ST2s van Flettini bestand is tegen kinderkopjes, of Jonas al ST5 software op zijn ST1x heeft gedownload, of Benoist1 nog een potje kan breken bij Dikkenberg, of de fiets van Pieter radio-actief is, of Aaddoes nog het hoofd van Herveldse dames op hol kan brengen, of Ron Bikeheart nu eindelijk een uitnodiging niet afslaat, of Random zomaar willekeurig op de juiste dag in Herveld terecht kan komen, of Steven stromend komt of toch met den auto, of Marco-hlv ook eens de andere kant op wil rijden, of Louis_ST? inmiddels weet wat voor Stromer hij heeft, of Guus nu eindelijk Lomito zal ontmoeten, of Thijs tterbeek Reinout gaat inhalen, of Stijn (Zebbernaut) zijn fiets nu eindelijk gepoetst heeft, of Ziggymiep gevoelig is voor de ST5, of de sticker van rvaneijk goed blijft zitten op zijn tas, of Remco met wind mee tot in Herveld kan komen...

Ofwel alle Stromer-vrienden van harte welkom in Herveld! :az
Gebruikersavatar
Pieter
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 234
Lid geworden op: 24 mei 2017, 11:20
Locatie: Mierlo
Merk SP: Stromer ST1X
Km-stand: 30.000

Chris, hoe verzin je het. Geweldig! :az
rvaneijk
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 560
Lid geworden op: 10 sep 2017, 10:41
Locatie: Rotterdam

Lomito schreef: 14 nov 2017, 18:05 (...) of de sticker van rvaneijk goed blijft zitten op zijn tas, of Remco met wind mee tot in Herveld kan komen...

Ofwel alle Stromer-vrienden van harte welkom in Herveld! :az
https://www.bison.nl/nl/product.2277 :)

En winterproof:
- Vocht- en vorstbestendig
- Temperatuurbestendig van -40°C to +70°C
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Chris,

geweldig stukje ! Hier word ik blij van; er straalt positivisme uit.
Als een buitenstaander dit leest worden wij als Stromer berijders meteen weggezet als een groepje gelukkig gestoorden. En daar ben ik in dit geval dan nog trots op ook !

Tot Herveld,
Reinout
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1711
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Forum poëet op dreef brengt een glimlach in ons leven. Dank je wel Chris voor je juweeltje.

See you Stromend in Herveld.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Ik moest spontaan aan het lachen bij die post knap werk Chris :ay
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Het stukje van Chris geeft wel een Stromer familie gevoel :ba :D

Mooi geschreven Chris !!
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
JondeSTX
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 03 jun 2017, 14:01

geweldig,
hier ook met een brede glimlach in de zetel ...
Lomito

AmPeer schreef: 15 nov 2017, 14:14 Het stukje van Chris geeft wel een Stromer familiegevoel :ba :D
Zo voel ik het inderdaad, we zijn weliswaar geen echte familie maar met onze gemeenschappelijke interesse beleef je zowel vreugde en pijn van elkaar toch met meer intensiteit. :ba
Plaats reactie