Nederlandse presentatie van de Stromer ST5 en meer

Lomito

Paultje schreef: 11 jan 2018, 10:30 Kreeg net te horen dat m'n ST5 op 31/05 wordt geleverd......erg spannend :bu:
Dat zal zo'n beetje de eerste ST5 in NL zijn denk ik? :cool2:

Ondertussen blijven de andere Stromers als een razende verkopen. Ik zal vanmiddag eens een foto maken van de Stromer-hoek bij mijn dealer, staat bomvol Stromers, alsof het Stella's zijn. :bj Zelfs buiten de Stromer-hoek loop je overal in de winkel tegen Stromers aan die klaar staan om afgeleverd te worden of voor onderhoud/reparatie.
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Geen idee Lomito, maar met jou top-dealer heb je ook kans om je 5 :bf: :cool2: snel te krijgen?!
Was wel van plan om langs te komen op 29/12 maar moest met spoed naar het buitenland helaas, maar ik kom zeker zsm kijken bij Dikkenberg !!
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Lomito

Stuur dan van tevoren even een PB of bel me dan (dealer heeft mijn nummer), altijd leuk om een forumlid persoonlijk te leren kennen! Ik woon op slechts 22,43 Stromerseconden van de dealer.

Geen idee wanneer mijn 5 geleverd gaat worden. Het zal in ieder geval de eerste van mijn dealer zijn... :bp:
Paultje
Expert
Expert
Great Britain
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 aug 2017, 09:02

Zal ik zeker doen, leuk !! :ay
:ba Stromer ST5 (stealth-uitvoering !! :aq ), regio Amsterdam, woon-werk 26km enkel.......
Plaats reactie