Belgische productlancering van de Stromer ST5

Gebruikersavatar
Tosca
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2017, 16:41
Locatie: BE

Velodome organiseert op 30 november 2017 een 'exclusieve avant-premiere' van de Stromer ST5.
Hierbij is Anuschka Van Nevel (Market Manager van Stromer) aanwezig.

Info: https://velodome.cc/stromer-st5-lancering/ Enkel via inschrijven (beperkt tot 100 plaatsen).

ST5
ST5
campagnebeeld-v2-1335x800.jpg (102.5 KiB) 4931 keer bekeken
Uit de uitnodiging:

Op donderdag 30 november is Velodome gastheer van de Belgische productlancering van de Stromer ST5. Deze nieuwe ster aan het Stromer-firmament is de meest krachtige speed pedelec ter wereld en blinkt uit in keyless connectiviteit, oogverblindend design en speciale specs zoals zijn Pirelli Cycle-e banden.

De Stromer ST5 komt in juni 2018 effectief op de markt maar je kan hem nu al komen bewonderen bij Velodome. Anuschka Van Nevel, Market Manager bij Stromer, zal de honneurs waarnemen en jou volledig inwijden in de vele productinnovaties die de ST5 kenmerken.

Geïnteresseerden kunnen zich van een eerste levering verzekeren en de ST5 voorbestellen. Zij ontvangen daarbij niet alleen een omnium verzekering en Abus fietsslot, maar ook het unieke verzamelwerk ‘50 Years of Pirelli Calendar’ (Taschen).

Bovendien geniet je als kersverse ST5-eigenaar voortaan van een premium naservice pakket. Zo pikken we jouw fiets bij jou op voor onderhoud of eventueel herstel, en laten we een Stromer vervangfiets achter voor jouw ongestoord fietsplezier.

De Belgische avant-première van de ST5 is exclusief en beperkt tot 100 genodigden. Daarom vragen we je je tijdig in te schrijven zodat je er zeker bij kan zijn.


Bron: https://velodome.cc/stromer-st5-lancering/
ST1x - 814 Wh - Orange | Cirrus Bodyfloat | Continental Topcontact
Lomito

Bestelling is reeds geplaatst, betaling ook voldaan. Dus laat maar komen... das ding!
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Ik heb me ingeschreven en ga dus aanwezig zijn samen met collega vant werk, wss kom ik ook met de stromer naar antwerpen 's avonds.
Gebruikersavatar
Tosca
Runner-up
Runner-up
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 jul 2017, 16:41
Locatie: BE

Ik heb die avond nog een verplichting staan, maar ik tracht daar nog onderuit te komen. Dan ben ik ook present op de voorstelling. Mogelijk tot dan!
ST1x - 814 Wh - Orange | Cirrus Bodyfloat | Continental Topcontact
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb de dealer gevraagd of op dit exemplaar van de ST5 ook een proefrit gemaakt kan worden, maar dat is helaas niet het geval. Aangezien ik de ST5 al uitgebreid heb bewonderd op Eurobike, laat ik daarom dit feestje even voorbij gaan.

Maar voor wie de ST5 (en misschien ook de ST2 Raw Ltd??) nog niet heeft gezien, en wie een unieke kans wil om iemand van Stromer de hemd van het lijf te vragen: absoluut gaan! Dat zal zeker de moeite waard zijn.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Kurtv
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 aug 2017, 19:14

Mij ook ingeschreven om de ST5 eens te besnuffelen.
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ik zal er ook zijn...

Hm... een ST5 costum paint door Veldome, in olijfgroen met zwarte wielen.
Zou ik daar gek genoeg voor zijn...
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Ziggymiep
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 okt 2017, 04:35
Locatie: Diest
Merk SP: Stromer ST5
Km-stand: 5500

Ik kom hem ook bewonderen... ( ps krijg je nog een bevestigingsmail van je inschrijving ?)
ST5 20" - SHIMANO XT T-8000 SPD - Spurcycle - Ortlieb Frame-pack M - Ortlieb saddle bag L-Ortlieb Cockpit-Pack - Continental Contact Plus City
Kurtv
Runner-up
Runner-up
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 aug 2017, 19:14

Ik heb er alleszins eentje gekregen.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik voorzie een meeting van de Belgische tak van het Stromer Forum :az
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie